نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹

قیمت سکه طرح جدید با کاهش ۲.۹۲ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۲.۸۴ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۸۱ هزارتومان فروخته شد. همچنین برخلاف روند صعودی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به صبح دیروز، به ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۳۶۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۷۸۰ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۹۱۲۲۰
بازدید : ۵۸۴۹
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با کاهش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۳۱ دلار قرار دارد. البته همزمان با کاهش قیمت انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با کاهش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۱.۲۸ دهم درصد تا ۲.۹۲ درصد منفی را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با کاهش ۲.۹۲ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۲.۸۴ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۸۱ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۳۵۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۱.۸۹ درصد کاهش به چهار میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۱.۹۳ درصدی به یک میلیون و ۶۱ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند صعودی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به صبح دیروز، به ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۳۶۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۷۸۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۰ هزار و ۲۱۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ خرید ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۴ هزار و ۴۳۹ تومان و ۲۳ هزار و ۹۵۵ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۹ هزار و ۲۹۰ تومان فروش و با نرخ ۲۸ هزار و ۷۱۰ تومان خریداری می‌شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۹۵۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۵۱۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۹۳۵ تومان و ۳ هزار و ۴۹۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و پنج هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید