هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۱۳

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۱۳

باتوجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۹ استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، قزوین، شمال خراسان رضوی و در اوایل شب در استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش باران خواهند بود.

کد خبر : ۹۱۲۴۱
بازدید : ۵۷۵۷
فرادید | امروز چهارشنبه، ۱۳ اسفندماه بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد و دمای هوا در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۳ تا ۵ درجه افزایش خواهد داشت.

به این ترتیب امروز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، قزوین، شمال خراسان رضوی و در اوایل شب در استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش باران خواهند بود.

از اوایل وقت پنج‌شنبه تا بعدازظهر شنبه با تقویت سامانه بارشی در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال غرب گیلان، کردستان، غرب زنجان، نیمه شرقی خوزستان، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، قزوین، البرز، شمال تهران، شمال سمنان، شمال خراسان جنوبی، نیمه شمالی فارس، شمال بوشهر، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، رخداد مه و کاهش دید افقی و در مناطق جنوبی بارش باران و رعد و برق و در مناطق مستعد وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ همچنین از اواخر وقت پنج‌شنبه تا اواخر وقت جمعه وزش باد شدید تا خیلی شدید با سرعت متوسط بین ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر برساعت، وزش باد لحظه‌ای شدید موقت با سرعت بیش ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت به صورت نقطه‌ای و محلی در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، شمال شرق و شمال فارس، خراسان جنوبی، قم، جنوب سمنان و جنوب تهران رخ خواهد داد.

از ظهر پنج‌شنبه تا جمعه، دریای خزر، نواحی ساحلی و دور از ساحل ساحلی گیلان، مازندران و گلستان شاهد افزایش ارتفاع موج ۱ تا ۱/۵ متر فراساحل تا ۲ متر خواهند بود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید