نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹

قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۷۸ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۰.۰۳ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۶۸۱ هزارتومان فروخته شد. همچنین همزمان با روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر هم دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۶۳۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو صبح امروز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۹۱۲۶۰
بازدید : ۵۶۲۵
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با کاهش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۲۶ دلار قرار دارد. البته برخلاف کاهش قیمت انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۰.۰۳ دهم درصد تا ۰.۷۸ درصد مثبت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۰.۷۸ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۰.۰۳ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۶۸۱ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۳۸۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۱۷ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۰۹ درصد افزایش به چهار میلیون و ۶۱۷ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۰.۰۸ درصدی به یک میلیون و ۶۵ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
همزمان با روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر هم دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۶۳۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو صبح امروز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۰ هزار و ۴۸۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ خرید ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با لفزایش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۴ هزار و ۷۸۶ تومان و ۲۴ هزار و ۵۳۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان فروش و با نرخ ۲۹ هزار و ۵۱۲ تومان خریداری می‌شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۹۰۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۴۷۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۸۸۰ تومان و ۳ هزار و ۴۵۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و پنج هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید