قیمت تور استانبول هوایی در زمستان ۹۹

قیمت تور استانبول هوایی در زمستان ۹۹

آیا دوست دارید به شهری سفر کنید که پر است از جاذبه‌های تاریخی و معماری‌های سنتی ولی امکانات مدرن و روز دنیا را هم در خود جای داده است؟

کد خبر : ۹۱۳۲۶
بازدید : ۵۴۵۱

قیمت تور استانبول هوایی در زمستان ۹۹

استانبول یکی از شهر‌های جذاب ترکیه برای مسافران، گردش‌گران و توریست‌های سراسر دنیا است. بسیاری از ایرانی‌ها هم این‌ شهر زیبا را برای سفر‌ خود انتخاب می‌کنند که این‌ موضوع از تعداد تور‌هایی که خدمات سفر به استانبول را ارائه می‌کنند، مشخص است. یکی از بهترین راه‌های سفر به این‌ شهر زیبا و دیدنی را می‌توان استفاده از تور استانبول دانست. معمولا تور‌ها به‌دلیل داشتن قرار‌داد با مراکز گردشگری بسیاری از امکانات را با قیمت‌های خوبی رزرو می‌کنند و قیمت‌های خوبی را به مسافران متقاضی پیشنهاد می‌دهند. کافی است قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل‌ها را با قیمت تور‌های استانبول مقایسه کنید تا درک بهتری از این‌ مطلب داشته باشید.

شهر استانبول

شهر استانبول یکی از شهر‌های توریستی ترکیه است که طرف‌داران زیادی دارد و هر‌ساله تور‌های زیادی خدمات بازدید از آن را به مسافران ارائه می‌دهند. شهر قسطنطنیه باستانی یا همان استانبول امروزی از دوره‌های تاریخی مختلفی یادگاری‌های فراوانی را نگاه داشته که هر‌ مسافری را می‌تواند به سفری در زمان دعوت کند. البته با وجود این آثار تاریخی، استانبول یکی از شهر‌های مدرن جهان برای گردشگران به‌شمار می‌رود که در آن می‌توان امکانات و خدمات به‌روزی را انتظار داشت. در سفر خود می‌توانید سری هم به پل بسفر بزنید که یکی از جاذبه‌های زیبای شهر است و غروبی را در مرز دو قاره آسیا و اروپا سپری کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول، تور استانبول زمستان

شما در زمان‌های مختلفی از سال می‌توانید به ترکیه سفر کنید؛ اما برای تعیین زمان سفر می‌توانید فاکتور‌هایی موثر را هم بررسی فرمایید. اگر زمان سفر برای شما مشخص نیست و می‌توانید آن را هر‌زمانی که دوست داشتید انجام دهید، می‌توانید به لیستی از جشنواره‌هایی که در ترکیه برگزار می‌شوند مراجعه کنید. اگر خواستید جشنواره خاصی را از نزدیک تجربه کنید، می‌توانید زمان سفر خود را با آن تنظیم فرمایید. از نظر وضعیت آب‌و‌هوا معمولا بهار یا پاییز را بهترین زمان‌های سفر به استانبول می‌دانند.

به‌دلیل تقارن با تعطیلات پایان سال اسفند و زمستان هم می‌تواند زمان بسیار خوبی برای سفر باشد. اگر دوست دارید تور‌های خوبی را هم انتخاب کنید، معمولا در این زمان‌ها می‌توانید تور ترکیه یا استانبول خوبی را با قیمت خوب بیابید. حتی ممکن است به‌دلیل زیاد بودن تور‌ها، یک تور لحظه آخری استانبول را رزرو کنید که در‌این‌صورت شرایط فوق‌العاده‌ای برای شما رخ داده است.

راه‌های سفر به ترکیه، تور هوایی استانبول

برای سفر به ترکیه از راه‌های متفاوتی می‌توان اقدام کرد. مسافران ایرانی می‌توانند برای سفر خود از راه‌های زمینی یا هوایی اقدام کنند. این‌ موضوع می‌تواند سلیقه‌ای باشد و هر‌فردی متناسب با علاقه یا معیار‌های خود باید راهی را انتخاب کند. امکان سفر با تور هوایی استانبول می‌تواند تجربه‌ای جالب و خاطره‌انگیز باشد. اگر در زمان سفر خود مشکل دارید و تعداد تور‌هایی که از شهر شما به استانبول سفر می‌کنند تنوع زیادی ندارد، می‌توانید تور استانبول از تهران یا تور استانبول از تبریز را برای سفر خود انتخاب کنید.

قیمت تور استانبول هوایی در زمستان 99

قیمت همواره برای بسیاری از افراد یکی از شاخص‌های سفر خواهد بود. قیمت تور ترکیه با توجه به استقبال خوب از آن و وجود تنوع می‌تواند با توجه به انتظارات شما اعداد متفاوتی داشته باشد. اما اگر نگاهی به قیمت‌ها بیندازید تقریبا بازه یکسانی را برای تور خواهید یافت. فاکتور‌های زیادی هم می‌توانند باعث اختلاف قیمت تور‌های استانبول شوند. از‌جمله این‌ فاکتور‌ها می‌توان به نوع و کیفیت هواپیما، مدت زمان سفر، هتل محل اقامت و خدمات جانبی دیگر ارائه‌شده اشاره کرد. با همه این‌‌موارد می‌توان قیمت تور هوایی استانبول در زمستان 99 را به‌شکل زیر پیدا کرد:

  • قیمت تور هوایی برای سه شب اقامت از 5‌تا 8‌میلیون تومان
  • قیمت تور هوایی برای چهار شب اقامت از 5‌تا حتی 11‌میلیون تومان
  • قیمت تور هوایی برای پنج شب اقامت از 9 تا حدود 30‌میلیون تومان

البته قیمت حدودی برای یک تور هوایی با اقامت سه شب در هتل سه‌ستاره فیده و با استفاده از ایر‌لاین معراج نزدیک به پنج میلیون تومان و توری با هواپیمایی ماهان و پنج شب اقامت در هتل چهار‌ستاره گونن تکسیم حدود 11‌میلیون تومان است. با استفاده از این‌مثال می‌توانید کیفیت هواپیما و هتل، مثال‌های کلی را حدس بزنید. البته توجه داشته باشید که برای چک کردن قیمت‌ها به‌روز عمل کنید؛ چون ممکن است شما قیمت‌های بسیار پایین‌تر از این‌ها را هم در تور‌های لحظه آخری ببینید.

کلام آخر

دیدنی‌های استانبول به‌حدی جذاب و متنوع هستند که پیشنهاد می‌شود حداقل چهار روز را برای سفر خود به این ‌شهر زیبا در‌نظر بگیرید. حتما قبل از سفر درباره دیدنی‌های شهر تحقیق کنید و برنامه‌ریزی خوبی را برای لحظات سفر خود داشته باشید. البته اگر با تور استانبول سفر می‌کنید، فقط کافی ا‌ست تور معتبر و مناسبی را انتخاب کرده و باقی موارد را به آن‌ها بسپارید. با انتخاب تور شما هزینه بسیار معقول‌تری نسبت به سفر شخصی با همان‌ امکانات پرداخت خواهید کرد. درباره زمان مناسب برای سفر، صحبت کردیم؛ اما در کل اسفند‌ماه هم می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به استانبول باشد.

قیمت تور استانبول هوایی در زمستان ۹۹

قیمت تور استانبول هوایی در زمستان ۹۹

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید