آسیه اسدزاده، مدعی نامزدی با علی انصاریان، کیست؟

آسیه اسدزاده، مدعی نامزدی با علی انصاریان، کیست؟

مدتی پیش آسیه اسدزاده بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و مدعی شد که ۵ سال با انصاریان نامزد بوده است.

کد خبر : ۹۱۳۵۰
بازدید : ۱۳۰۱۸
آسیه اسدزاده نامزد علی انصاریان
فرادید | مدتی است که شائبه‌هایی درباره ازدواج پنهانی علی انصاریان قبل از مرگش به وجود آمده، این شائبه برآمده از پستی است که مدتی پیش آسیه اسدزاده بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و مدعی شد که ۵ سال با انصاریان نامزد بوده است.

به گزارش فرادید، پس از ادعای آسیه اسدزاده و دست به دست شدن متن نوشته شده توسط او در فضای مجازی، دوستان و خانواده زنده یاد علی انصاریان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و این خبر را کذب محض دانسته اند.


علی انصاریان که از پیشکسوتان خوب فوتبال محسوب می‌شد، در حوزه بازیگری و اجرا نیز فعالیت می‌کرد. او در ۱۵ بهمن ماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا راه آسمان را در پیش گرفت.

واکنش دوستان انصاریان به ادعای آسیه اسدزاده

آسیه اسدزاده که از سال ۹۴ فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرده، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود از عشق ناکام بین خود و علی انصاریان صحبت کرده است. او نوشت: «به مو میرسه ولی...، ولی این بار پاره شد. عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه... تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می‌کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روز‌های تاریک و مثل روز‌های روشن باز هم با هم تجربه کردیم.»

اسدزاده در ادامه ادعا کرد که «پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد. آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند.»

او در ادامه نوشت: «عشقم تمام آرزو‌ها و رویا‌هایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی. خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.»

پس از وایرال شدن متن این بازیگر در فضای مجازی، بلافاصله پست او پاک شد و پیجش نیز بسته شد.

اما پس از انتشار پستش در اینستاگرام دوستان علی انصاریان نسبت به نوشته‌های آسیه اسدزاده واکنش نشان دادند. از جمله مجید قریشی پسرخاله انصاریان این ادعا را تکذیب کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان علی هیچ نامزد، و همسری نداشته......واقعا متاسفم برا این عده افراد......اون از بیمارستان که اون دو روز آخر با پست های دروغین با روح و روان خانواده بازی کردید...اینم از مدل جدید آزار و اذیت...... آخه تویی که از ترست حتی پیام منو نمیخونی چجوری مدعی شدی نامزد علی ما هستی.»
اینستاگرام آسیه اسدزاده او همچنین با انتشار استوری دیگری نوشته بود که «حداقل مراعات حال خانواده رو نمی‌کنید مراعات حال ننه علی رو کنید.....اینکارا چیه آخه.....تو چه نامزدی بودی که ما حتی اسمتم نشنیدیم؟؟؟؟؟؟ خانم محترم اینکارا رو نکن.....انسانم آرزوست...»
علی انصاریان اینستاگرام
سپس جواد کاظمیان نوشت: الان حتی نمیشه راحت بمیری یه مشت انگل مجازی پیدا میشن یا نامزدت بودن یا قرار بوده باهات ازدواج کنن. من به عنوان دوست علی تمام این چرندیات و توهمات یک مشت انگلو تکذیب میکنم انسانم آرزوست»
پاسخ به آسیه اسدزاده در این میان مامک جمشیدی، خواهر پژمان جمشیدی که رابطه‌ی خانوادگی با خانواده مرحوم علی انصاریان دارند به این ماجرا واکنش نشان داد و آن را کذب دانسته است.

آسیه اسدزاده کیست؟!

آسیه اسدزاده بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد دهه شصت در تهران و یک برادر دارد. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. اسدزاده در آثاری همچون فیلم طاقباز و زمستان رقصش گرفته و چندین نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون خواهر شهرام اسدزاده کارگردان مطرح سینما و تلویزیون است. آسیه اسدزاده در دو فیلم طاقباز و گواهی امضا به کارگردانی برادرش بعنوان بازیگر حضور داشت.

اسدزاده از دانش آموختگان کلاس‌های بازیگری سیروس الوند، کارگردان و همچنین تحت آموزش برادرش شهرام اسدزاده قرار گرفته، برخی ادعا کرده اند که او به واسطه برادرش وارد عرصه بازیگری شده است.

آسیه اسدزاده پس از چند سال فعالیت در عرصه تئاتر، با ایفای نقش در فیلم طاقباز به کارگردانی شهرام اسدزاده در سال ۱۳۹۵، توانست با بازیگرانی، هچون مهدی ماهانی، شاهد احمدلو، نسیم ادبی، نادر فلاح، سارا خوئینی ها، بهار ارجمند، سید علی صالحی و … همکاری کند.

این بازیگر جوان همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری واحد تهران مرکز بوده. او تاکنون بعنوان بازیگر و دستیار کارگردان در فیلم سینمایی «گواهی امضاء» و «طاقباز»، کارگردان ۱۶ فیلم کوتاه کارگاهی، کارگردان فیلم کوتاه «پازل»، مدیر آموزش موسسه نقطه عطف سینما تئاتر و مدیر اجرایی جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد بوده است. او قرار بوده که اولین فیلم بلندش به نام جغرافیا درباره کولبر‌ها را نیز بسازد.

بازیگر فیلم طاقباز به تازگی در فیلم زمستان رقصش گرفت به کارگردانی امیرعلی تقی زاده و نویسندگی علی مست علی در کنار بازیگرانی، نظیر امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، نازنین صلح جو، هامون سیدی، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان، علیرضا مهران، علیرضا استادی، سیامک اطلسی، حامد جوادی، پویا صفدرپور، پوریا اصلان، حامد طوسی، نازنین کوهستانی و … به ایفای نقش پرداخته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید