نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹

همزمان با روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر هم دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۴۹۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو صبح امروز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۷۹۰ تومان به فروش می‌رفت.  همچنین قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۹۱ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۱.۰۱ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۱۸۱ هزارتومان فروخته شد. 

کد خبر : ۹۱۳۸۶
بازدید : ۵۳۰۲
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا بدون تغییر قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۶۹۹ دلار قرار دارد. البته برخلافروند بدون تغییر قیمت انس جهانی طلا، بخشی از قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با کاهش وبرخی هم با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۰۴ دهم درصدمنفی تا ۲.۴۸ درصد منفی را تجربه کردند. در این میان برخی هم با ۰.۴۳ درصد مثبت تا ۱.۰۱ درصد رشد مواجه شدند

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۰.۹۱ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۱.۰۱ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۱۸۱ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۵۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۱۱ درصد افزایش به چهار میلیون و ۳۸۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۰.۳۳ درصدی به یک میلیون و ۱۳ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
همزمان با روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر هم دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۴۹۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو صبح امروز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۷۹۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۹ هزار و ۳۴۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۳ هزار و ۹۹۰ تومان و ۲۳ هزار و ۵۱۵ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۸۷۳ تومان فروش و با نرخ ۲۸ هزار و ۳۰۱ تومان خریداری می‌شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۷۴۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۲۸۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۷۲۰ تومان و ۳ هزار و ۲۶۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و چهار هزار و ۳۰۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید