قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۸

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۸

امروز ۱۸ اسفندماه قیمت بیت کوین با ثبت رشد ۳.۱۵ درصدی به ۵۰,۷۸۱ دلار معادل ۱,۲۴۲,۹۵۴,۴۸۸ رسید.

کد خبر : ۹۱۳۹۶
بازدید : ۵۱۱۶
بیت کوین
فرادید | بیت کوین بالاخره وارد کانال ۵۰ هزار شد. قیمت بیت کوین امروز ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۹ با رشد ۳.۱۵ درصد به ۵۰۷۸۱ دلار معادل ۱۲۴۲۹۵۴۴۸۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۲.۹۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین توانست سطوح قیمت بالاتری را نیز به ثبت برساند. آیا این بار بیت کوین می‌تواند برای مدتی طولانی‌تر این سطوح را حفظ کند؟ فقط زمان می‌تواند پاسخگوی این سوال باشد. بیت کوین طی ساعات گذشته با رشدی آهسته، اما مداوم روبرو شده بود و هم اکنون، با قیمتی بالاتر از مرز ۵۰ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش فرادید؛ گلدمن ساکس نتایج نظر سنجی خود درباره آینده رمزارز‌ها را منتشر کرد. در این نظرسنجی ۲۸۰ چهره از فعالان صندوق‌های بازنشستگی، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های بزرگ، صندوق‌های کلان، مدیران دارایی شرکت داشته‌اند.

۶۱ درصد از آنان تاکید دارند که ارزش رمزارز‌ها در ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده افزایش خواهد یافت. یک چهارم از آن‌ها هم پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش بیت‌کوین در یک سال آینده شش رقمی خواهد شد.

مایکل نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال و طرفدار بلندمدت بیت کوین نیز خوش‌بین است و پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار برسد. وی در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد بیت کوین و سایر ارز‌های مجازی تبدیل به یک سرمایه سازمانی شده‌اند و بانک‌ها آشکارا تلاش می‌کنند از آن بهره ببرند.

بسته‌ی حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری دولت جو بایدن برای مقابله با اثرات اقتصادی همه گیری ویروس کرونا، در روز شنبه توسط مجلس سنا، تصویب شد. این موضوع می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار ارز‌های دیجیتال داشته باشد.

این بسته حمایتی موجب پامپ قیمت‌ها در بازار سهام آمریکا خواهد شد. همین موضوع می‌تواند باعث افزایش قیمت‌ها در بازار ارز‌های دیجیتال بشود. مخصوصا اگر این مبالغ، جهت خرید مستقیم ارز‌های دیجیتال، استفاده شود.

بیت کوین ۲۱ درصد از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داد، ولی هنوز هم ارزش آن پنج برابر نسبت به سال گذشته بالاتر است. برخی عقیده دارند این ارز مجازی می‌تواند مانند طلا پشتوانه‌ای در برابر تورم و ضعف پول‌های رایج باشد و تبدیل به بخش بزرگتری از اوراق بهادار سازمانی خواهد شد.

در سوی دیگر بازار ارز‌های دیجیتال، اتریوم هم با ۴.۰۷ درصد رشد با قیمت ۱۷۱۹.۴۷ دلار معامله می‌شود و تت هم د محدوده ۱.۰۰ دلار باقی مانده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید