آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۸

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۸

امروز ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۹، آمار فوتی‌های کرونا ۹۹ نفر اعلام شد و مجموع جانباختگان کرونا به ۶۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

کد خبر : ۹۱۴۳۳
بازدید : ۴۸۴۸
بیمار کرونایی تحت مراقبت ویژه
فرادید | سخنگوی وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۸ اسفند ماه را ۹۹ نفر اعلام کرد. بر این اساس تعداد جانباختگان کرونا در مجموع به ۶۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده که ۷۲۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۵ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
به گزارش فرادید؛ سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: سه هزار و ۸۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. لاری در آخر بیان کرد: تا کنون ۱۱ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۴۲ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

آمار جهانی کرونا

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۱۷ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۱۲ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۳۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۹۲ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۶۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۱ هزار و ۹۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۲۵۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۳۷ هزار و ۸۳۸ آمریکایی مبتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.
کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۸ هزار و ۶۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۱ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۳۹۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۱۵۷ هزار و ۸۹۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۸۰ هزار و ۲۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۱ میلیون و ۱۹ هزار و ۳۴۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۶۵ هزار و ۵۰۰ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند. از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۲۰ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۵۶، ۱۰ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۷۹۸ و ۹ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۱۷۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را نشان می‌دهد:
آمار جهانی کرونا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید