اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۲۰

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۲۰

تیتر اصلی اخبار حوادث روز اسفندماه ۱۳۹۹ در اکثر روزنامه‌ها و سایت‌های خبری، ماجرای شلیک اشتباهی پلیس به دختر جوان در جریان یک تعقیب و گریز بود.

کد خبر : ۹۱۵۱۱
بازدید : ۱۱۸۱۵
حوادث روز
فرادید | ماجرای شلیک اشتباهی پلیس به دختر جوان ، گزارشی بود که همه روزنامه‌ها و سایت‌های خبری در اخبار حوادث روز ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ به آن پرداخته و جزئیات ماجرا را بیان کرده بودند.

درمیانه تعقیب و گریز پلیس، متهمان که از سارقان سابقه دار بودند اقدام به شلیک گلوله به‌سمت خودروی پلیس کرده و سعی داشتند تا از این طریق از دست پلیس فرار کنند. مأموران پلیس نیز ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان شلیک، گلوله‌ای به یک دخترخانم جوان در محدوده خیابان سردار جنگل اصابت کرد، گفت: این خانم بر اثر شلیک گلوله زخمی شد و بلافاصله عملیات از سوی مأموران ما متوقف شده و امدادرسانی به وی در دستور کار قرار گرفت و ایشان به بیمارستان منتقل شد.

قتل صاحبکار و سوزاندن جسد

تیتر اصلی اخبار حوادث روزنامه خراسان بازسازی صحنه قتل و جنایت بود: جوان ۲۴ ساله‌ای که بیش از ۱۲ ماه با راز جنایت در یک شب ترسناک، زندگی کرده بود بالاخره ماجرای سلاخی مرد گچ کار تا سوزاندن جسد مثله شده در بیابان را فاش کرد.

«صادق» جوان ۲۴ ساله‌ای که صاحبکار ۳۰ ساله اش را به طرز بی رحمانه‌ای به قتل رسانده است، روز گذشته با دستور قاضی محمدرضا جعفری (قاضی شعبه ۴۰۷ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) به محل وقوع این جنایت هولناک واقع در خیابان ایثارگران هدایت شد تا زوایای پنهان جنایت در آن شب ترسناک را بازگو کند...

کلاهبرداری میلیاردی در هتل

روزنامه ایران در اخبار حوادث خبر از یک کلاهبراری میلیاردی داد: چندی قبل فردی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد قصد حواله ارز به یکی از کشور‌های خارجی را داشتم که به‌علت سهل‌انگاری و اعتماد بیجا مورد کلاهبرداری قرار گرفتم.

وی در تشریح ماجرا گفت: مدتی به‌دنبال یک شرکت معتبر در زمینه حواله ارز بودم و تحقیقات زیادی نیز در این باره انجام داده بودم تا اینکه با شخصی ناشناس در فضای مجازی آشنا شدم، این فرد با تمام اصطلاحات مربوط به این کار آشنایی داشت و با فن بیان بسیار قوی و ترفند‌های زیرکانه من را فریب داد و پس از عقد قرارداد به‌صورت مجازی مبلغ پنج میلیارد ریال برای انتقال به کشور مورد نظرم به حساب وی واریز کردم، اما پس از واریز وجه، دیگر پاسخی از این فرد دریافت نکردم...

قتل پسر جوان در جاده

در بخش اخبار حوادث روزنامه شرق گزارشی از یک قتل منتشر شد: پرونده قتل جوانی که به همراه دوستش گرفتار راهزنان شد و از پا درآمد، با آزادی تنها مظنون پرونده پیچیده‌تر شد. این پرونده با شکایت پدر مقتول به جریان افتاد.

او به مأموران گفت از دوست پسرش شکایت کرد. مرد میانسال به مأموران گفت: پسرم به نام هومن و دوستش در مشهد کار می‌کردند. آن‌ها خیلی با هم صمیمی بودند، اما یک روز دوست پسرم به من گفت فرزندم کشته شده است. جسد هومن را پلیس پیدا کرده، اما من فکر می‌کنم دوست پسرم مظنون اصلی این پرونده است...

انهدام ۴۶ باند سارق، قاچاقچی و مالخر در طرح رعد

خبرگزاری میزان در گزارشی تصویری در بخش حوادث نوشت: صبح روز سه شنبه (۱۹ اسفند) چهل و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در ستاد نیروی انتظامی فاتب برگزار شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این طرح رعد ۴۶ باند سارق و به طور کلی افرادی که اعمال مجرمانه می‌کردند، منهدم شدند، گفت: در این چارچوب ۳۷۳۳ مورد انواع و اقسام اموال سرقت شده، کشف و ۷۳۹ نفر از سارقان دستگیر شدند...

در ادامه خبر‌های روز روزنامه ایران نوشت: مرد جوان که هنگام رانندگی به‌خاطر سبقت بیجا با راننده دیگری درگیر شده و او را کشته بود بعد از ۲۱ ماه فرار، دستگیر شد.

محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اعلام خبر دستگیری این متهم فراری گفت: خرداد سال ۹۸ در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه گزارش قتلی به پلیس اعلام شد.

وقتی تیم جنایی در محل حاضر شدند کارآگاهان پلیس آگاهی استان در نخستین بررسی‌ها دریافتند مقتول ۲۹ ساله حین رانندگی سبقت خطرناک و نابجایی از وسیله نقلیه دیگر گرفته است همین موضوع باعث عصبانیت راننده خودروی دیگر شده و میان دو راننده خودروی سواری درگیری شدیدی رخ داد و در این درگیری قاتل ۲۴ ساله به‌وسیله چماق، ضرباتی را به راننده‌ای که از او سبقت گرفته وارد کرده و راننده ۲۹ ساله را به قتل می‌رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه قاتل بلافاصله پس از قتل به استان‌های دیگر متواری شده بود، تصریح کرد: تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه این فرد پس از ۲۱ ماه فرار به کرمانشاه برگشت و بلافاصله شناسایی شد.

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، این شخص در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد. متهم برای رسیدگی قضایی به این پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین گزارش یک مورد آزارو اذیت دختر جوان به دست مدیر یک شرکت منتشر شد: رئیس یک شرکت بازرگانی که به بهانه استخدام منشی به دختر جوانی تعرض کرده بود از سوی قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز بازداشت شد.

رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت دختر ۲۴ ساله‌ای به نام مینا به اداره پلیس آگاهی استان البرز شروع شد. این دختر جوان با مراجعه به اداره پلیس گفت: با دیدن آگهی استخدام منشی در یک شرکت بازرگانی به آنجا مراجعه کردم، اما رئیس شرکت به بهانه مصاحبه کاری و پس از خوراندن یک فنجان چای که من نمی‌دانستم در آن مواد خواب‌آور وجود دارد مرا بی‌هوش و به من تعرض کرد. درپی اظهارات این دختر جوان و تأیید مدارک پزشکی قانونی مرد ۶۱ ساله دستگیر شد.

وی پس از دستگیری به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. در آغاز جلسه دختر جوان به عنوان شاکی این پرونده در برابر قضات ایستاد و با اشاره به متهم گفت این فرد زمانی که من برای استخدام به دفترش مراجعه کرده بودم مرا بی‌هوش کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا از قضات دادگاه می‌خوام او را به اشد مجازات محکوم کنند.

سپس متهم به دستور رئیس دادگاه پشت میز محاکمه ایستاد و گفت: من اتهام خود را قبول ندارم این دختر سعی دارد از من اخاذی کند. آنگاه قاضی قرص‌های خواب‌آوری که مأموران پلیس از دفتر او پیدا کرده بودند را به متهم نشان داد و گفت: این قرص‌ها را برای چه در محل کارت نگه می‌داشتی؟

متهم که ترسیده بود منکر شد و گفت که قرص‌ها مال من نیست. اما در ادامه با توجه به مدارک کشف شده از محل کار متهم دستور بازداشت وی برای تحقیقات بیشتر صادر شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید