قیمت بیت کوین امروز، ۹۹/۱۲/۲۱

قیمت بیت کوین امروز، ۹۹/۱۲/۲۱

امروز ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین رشد ۳.۸۱ درصدی را ثبت کرد و به ۵۶۰۲۵ دلار معادل ۱۴۱۳۷۳۲۹۰۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۵۴۴
بازدید : ۵۸۲۲
بیت کوین
فرادید | سیر صعودی بیت کوین در بازار ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹، با ۳.۸۱ درصد رشد به ۵۶۰۲۵ دلار معادل ۱۴۱۳۷۳۲۹۰۱ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۴ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸،۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۳.۹۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بهای بیت کوین در روز سه شنبه برای پنجمین روز پیاپی افزایش یافت و حالا فاصله چندانی با رکورد بالاترین قیمت خود که در ماه گذشته میلادی به آن دست یافته بود ندارد. همزمان با شکل‌گیری حمایت در محدوده ۵۰،۰۰۰ دلار و عبور قیمت بیت کوین از مقاومت ۵۴،۴۰۰ دلار، کارشناسان معتقدند که قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۷۰،۰۰۰ دلار اوج بگیرد.

ارزش بیت کوین ۸۷ درصد در سال جاری میلادی افزایش یافته و عملکرد آن بهتر از تمام گروه‌های سرمایه‌ای بوده است. بخشی از این عملکرد خوب بیت کوین مربوط به مقبولیت وسیع آن به عنوان یک روش پرداخت می‌شود.

روز دوشنبه و پس از اعلام خبر خرید بیت کوین توسط یکی از شرکت‌های متعلق به یکی از ثروتمندترین شهروندان نروژ، دورنمای بیت کوین صعودی‌تر شد و سرمایه‌گذاران شاهد یک سیگنال صعودی در بازار بودند. شرکت‌ها در هفته‌های اخیر از قدرت بیت کوین برای اضافه کردن صد‌ها میلیارد دلار به منابع مالی خود استفاده کرده‌اند.

موسسه مالی سیلورگیت کپیتال در روز سه شنبه یک برنامه ۳۰۰ میلیون دلاری برای فروش سهام راه‌اندازی کرده و شرکت میکرو استراتژی هم قصد سرمایه‌گذاری بیشتر در این ارز مجازی را دارد. یک بانک آلمانی به نام دونر- رویشل که در هامبورگ مستقر است، به نخستین بانک این کشور تبدیل شد که امکان خرید و نگهداری ارز‌های دیجیتالی را برای مشتریانش فراهم کرده است.

در ادامه ورود شرکت‌های سرمایه گذاری به بازار ارز‌های دیجیتالی شرکت کوین فلیپ نیز در آمریکا اعلام کرد که امکان پشتیبانی از رمزارز دوج کوین در خودپرداز‌های این شرکت فراهم شده است. پیش از این حدود ۱۸۰۰ دستگاه این شرکت از بیت کوین پشتیبانی می‌کردند.

فیل‌بی فیل‌بی (filbfilb)، تحلیل‌گر مطرح بازار بیت کوین، در کانال تلگرامی خود با اشاره به هدف ۷۰،۰۰۰ دلاری (و بیشتر) قیمت بیت کوین، رسیدن به این محدوده را «ندای سرنوشت» خواند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۷۴۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۵۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۶۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۲ درصد در اختیار اتریوم است.

اتریوم در بازار امروز با کاهش ۰.۴۳ درصدی به ۱۷۹۴.۹۶ دلار رسید و تتر نیز با کاهش ناچیز قیمت در محدوده ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید