انفجار مهیب گاز خانگی در بابلسر

انفجار مهیب گاز خانگی در بابلسر

در اثر این انفجار یک خانم و یک دختر۱۳ساله دچار سوختگی شدند و یک پسر۱۲ساله در اثر پرت شدن به دلیل موج انفجار دچار ترومای شدید سر و ایست قلبی و مشکل تنفسی شد.

کد خبر : ۹۱۵۴۹
بازدید : ۱۱۴۰۰
انفجار مهیب گاز خانگی

سیدکاظم جلیلیان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه انفجار گاز در یک ساختمان شهرک دریاکنار بابلسر ۳ مصدوم بر جای گذاشت، افزود: نشت گاز در شهرک دریاکنار بابلسر موجب انفجار شد و ۳ مصدوم را به همراه داشت.

وی گفت: در اثر این انفجار یک خانم و یک دختر۱۳ساله دچار سوختگی شدند و یک پسر۱۲ساله در اثر پرت شدن به دلیل موج انفجار دچار ترومای شدید سر و ایست قلبی و مشکل تنفسی شد.

جلیلیان افزود: پس از اطلاع از حادثه پایگاه‌های اورژانس ۱ و ۲ شهری بابلسر به محل حادثه اعزام شدند که پسربچه ۱۲ساله توسط پایگاه یک احیای قلبی ریوی پیشرفته شامل اینتوباسیون، ماساژقلبی، تزریق اپی نفرین و وصل به دستگاه شوک صورت گرفته است و دوم مصدوم دیگر شامل مادر و دختربچه نیز توسط پایگاه شماره ۲ اورژانس شهری بابلسر به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار منتقل شدند.

مادر ۳۹ ساله و دختر ۱۳ که دچار سوختگی شدند پس از اقدامات اولیه درمانی با بالگرد از بیمارستان امام خمینی فریدونکنار به بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری انتقال داده شدند.
انفجار در بابلسر
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید