سارا بهرامی، مهمان این هفته همرفیق

سارا بهرامی، مهمان این هفته همرفیق

مهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون است که با همرفیقش پردیس احمدیه در برنامه حضور خواهند داشت.

کد خبر : ۹۱۵۵۴
بازدید : ۱۲۲۰۶
سارا بهرامی و پردیس احمدیه
فرادید | سارا بهرامی مهمان چهاردهمین قسمت برنامه همرفیق است. او با همرفیقش پردیس احمدیه با شهاب حسینی گفتگوی جذابی خواهند داشت. برنامه همرفیق ساعت ۲۱ هر پنجشنبه شب از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

درباره سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تهران است او به عنوان یک بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون ایران توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم دارکوب دریافت کند

از جمله کار‌های سینمایی تلویزیون می‌توان به فیلم ایتالیا ایتالیا، خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، دارکوب، هزارپا، جمشیدیه، خانکشی و… اشاره کرد.

سارا بهرامی فعالیت هنری خود را کم کم با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرده، اما اولین فیلم آن در سال ۱۳۸۸ با نام تهرون بود که متاسفانه اکران نشد. پس از نقش آفرینی در این فیلم، نقش‌های کوتاهی در آیینه‌های روبرو و یک عاشقانه ساده داشت.

ورود این بازیگر با استعداد به تلویزیون بهترین راه برای اثبات و شناساندن خود بود. سریال فرات و مثل یک کابوس دو سریالی بودند که بهرامی در آن‌ها نقش آفرینی کرد و با بازی بینظیر خود توجه بسیاری را جلب کرد. در سال ۱۳۹۱ با بازی در سریال پروانه در کنار حامد کمیلی بسیار خوش درخشید. پس از نقش‌های تلویزیونی و ثابت کردن خود در دنیای بازیگری پیشنهاد‌های زیادی به سمت او روانه شد.

افتخارات و جوایز

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در سریال پروانه در سومین جشنواره جام‌جم، برنده جایزه بهترین نقش مکمل زن بری نقش آفرینی در فیلم خانه‌ای در خیابان چهل ویکم از نوزدهمین جشن منتقدان سینما، نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین بهترین بازیگر نقش زن در دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال برای فیلم تو فقط مادر من باش از جمله افتخارات و جوایز این بازیگر خوش ذوق و با استعداد است.
تیزر برنامه همرفیق با حضور سارا بهرامی و پردیس احمدیه
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید