آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۲۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۲۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ نفر اعلام شد و تعداد جانباختگان در مجموع به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسید.

کد خبر : ۹۱۵۶۶
بازدید : ۵۶۶۷
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متأسفانه کرونا امروز ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ جان ۸۸ نفر از هموطنانمان را گرفت و تعداد جانباختگان در مجموع به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۸۳۰۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۷۱۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید، به گفته دکتر لاری مجموع بیماران کرونا کشور به یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۴۷۰ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۱۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. وی افزود: ۳۸۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر لاری گفت: تا کنون ۱۱ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۶۵۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۶۱ هزار و ۳۳۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۱۸ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۵ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۹۴۸ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۹۹۶ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۹۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۵۲ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۴۲ هزار و ۱۹۱ نفر (هزار و ۶۱۰ نفر)

۲. برزیل ۲۷۰ هزار و ۹۱۷ نفر (۲ هزار و ۳۴۹ نفر)

۳. مکزیک ۱۹۲ هزار و ۴۸۸ نفر (۶۹۹ نفر)

۴. هند ۱۵۸ هزار و ۲۱۳ نفر (۱۳۴ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۴ هزار و ۹۸۷ نفر (۱۹۰ نفر)

۶. ایتالیا ۱۰۰ هزار و ۸۱۱ نفر (۳۳۲ نفر)

۷. روسیه ۹۰ هزار و ۲۷۵ نفر (۴۶۶ نفر)

۸. فرانسه ۸۹ هزار و ۵۶۵ نفر (۲۶۴ نفر)

۹. آلمان ۷۳ هزار و ۲۷۶ نفر (۲۹۵ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۱ هزار و ۹۶۱ نفر (۲۳۴ نفر)

ایران در این فهرست با ۶۱ هزار و ۱۶ نفر فوتی و ۸۸ نفر فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید