در فینال عصر جدید چه گذشت؟

در فینال عصر جدید چه گذشت؟

پنج فینالیست فصل دوم عصر جدید پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه مقارن با عید سعید مبعث با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر : ۹۱۵۶۹
بازدید : ۳۴۴۹
فینال عصر جدید
فرادید | فینال فصل دوم «عصر جدید» پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه مقارن با عید سعید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ پخش از شبکه سه سیما پخش شد.

پنج فینالیست آماده اجرا روی صحنه «عصر جدید» و پیش چشم داوران شدند. با اتمام پخش فینال، بینندگان این رقابت تلویزیونی تا ۲۹ اسفند فرصت دارند تا به اجرا یا اجرا‌های محبوب خود رای دهند و سرنوشت فرد اول یا قهرمان تا مقام پنجم «عصر جدید» را تعیین کنند.

نحوه رای دادن به عصر جدید در روبیکا

ابتدا باید برنامه روبیکا را دانلود و سپس نصب کنید پس از اجرای برنامه روبیکا در تب "سرویس ها" بر روی تصویر "عصر جدید" ضربه بزنید. اگر می‌خواهید تا به شرکت کنندگانی که به فینال نظر سنجی مردمی راه یافته اند از طریق برنامه روبیکا رای دهید باید در اولین قدم بر روی تصویر "رای به شرکت کنندگان" ضربه بزنید.

در صفحه بعدی لیستی از برنامه‌های اجرا شده را مشاهده می‌کنید، هر برنامه‌ای که فعال باشد به رنگ سبز است، بر روی آن ضربه بزنید. در صفحه بعدی شما می‌توانید شرکت کنندگان موجود برای رای دادن در آن برنامه را مشاهده کنید بر روی شرکت کننده‌ای که قصد رای دادن به آن را دارید ضربه بزنید.

هم اکنون برای رای دادن بر روی دکمه "رای می‌دهم" ضربه بزنید، توجه کنید اگر از مهلت رای دادن گذشته باشد شما این دکمه را نخواهید دید.

فصل دوم برنامه عصر جدید چگونه بود؟

فصل دوم عصر جدید، مسابقه استعدادیابی ایرانی، از ۶ اسفند ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه رفت که مرحله نیمه نهایی این برنامه در بهمن ماه سال جاری اجرا شد و همچنین مرحله فینال و اعلام نتایج این فصل در اسفند امسال خواهد بود.
به گزارش فرادید؛ فصل دوم این برنام با تغییراتی همراه بود که از جمله تغییرات ظاهری فصل دوم عصر جدید می‌توان به فضای صحنه و استیج اشاره کرد که برای اجرای بهتر شرکت‌کنندگان، دکوری بزرگ‌تر از فصل اول در نظر گرفته شد.

همچنین، دیگر تغییرات این برنامه بیشتر شدن تعداد تماشاگران در لوکیشن مسابقه است که شامل طبقه دوم می‌شد، هرچند این برنامه هم تحت تاثیر ویروس کرونا ممنوعیتی را برای حضور تماشاگران لحاظ کرده بود و تاکنون چند قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگران تصویربرداری شده است.
این چند قسمت با در نظر گرفتن موارد بهداشتی نظیر استفاده از تب سنج، ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده برای عوامل برنامه، شرکت کنندگان و همراهان آن‌ها تولید و پخش شده است.

در ضبط فصل جدید این مسابقه تلویزیونی اجرای هر گروه یا فرد شرکت‌کننده به طور مجزا در یک روز ضبط شده است تا بتوان تجمع گروه‌ها و عوامل این برنامه در روز‌های ضبط را به حداقل تعداد رساند. داوری بر اساس ویدئوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیات داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی انجام شده بود.

هر شب در مرحله نیمه‌نهایی دو نفر انتخاب شدند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم در شب جمعه هفده بهمن مشخص شد. ۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند و مخاطبان با رای به اجرای مورد نظر خود، فینالیست‌های فصل دوم را انتخاب کرده اند.

فینالیست‌های عصر جدید

گروه فرشتگان نینجا

گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید در برنامه سوم مرحله نیمه نهایی عصر جدید به رقابت با هم پرداختند و سرانجام دختران کم سن و سال اهل استان البرز با ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۴۰ رای به فینال رسیدند و نسل جدیدی‌ها با ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۶۹ رای حذف شدند.

کد رای به گروه فرشتگان نینجا در فینال عصر جدید: در اپلیکیشن روبیکا و کد دستوری #۲۵۰*۷۸۰* می‌توانید به تیم فینالیست فرشتگان نینجا رای دهید.

گروه ستاره هشتم

گروه ستاره هشتم سومین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی در برنامه عصر جدید به نمایش گذاشته بودند که این گروه با انجام حرکات زیبای ورزشی توانست با رأی داوران به مرحله رأی‌گیری مردمی برای فینال برسد. این گروه ۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۵۴ رای مردمی کسب کرد.

کد رای به گروه ستاره هشتم در فینال عصر جدید: در اپلیکیشن روبیکا و کد دستوری #۲۱۰*۷۸۰* می‌توانید به تیم فینالیست ستاره هشتم رای دهید.

گروه جوانمردان ایران زمین

در دومین برنامه نیمه نهایی عصر جدید اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران زمین وارد رقابت مردمی شدند که در نهایت گروه جوانمردان ایران زمین توانست با اخذ ۲ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۷۲ رای مردمی برنده مرحله نیمه نهایی شود.

اجرای زورخانه‌ای گروه جوانمردان ایران زمین یک نمایش منظم و متفاوت به روی صحنه عصر جدید آورده بود که توانست ۴ چراغ سفید را از داوران دریافت کند. این اجرای زورخانه‌ای حرکات جدید از ورزش پهلوانی باستانی ایران را به نمایش گذاشت که سید بشیر حسینی معتقد بود که ورزش به روز شده باستانی ایرانی است.

نوای یاعلی اجرای گروه جوانمردان ایران زمین در شب ولادت حضرت علی جذابیت دو چندانی به اجرای این گروه داد که شانس آن‌ها را برای فینالیست شدن دوچندان کرده بود.

کد رای به گروه جوانمردان ایران زمین در فینال عصر جدید: در اپلیکیشن روبیکا و کد دستوری #۲۳۰*۷۸۰* می‌توانید به تیم فینالیست جوانمردان ایران زمین رای دهید.

عرفان طهماسبی

در آخرین برنامه از مرحله نیمه نهایی عصر جدید عرفان طهماسبی با دو میلیون و ۵۴۱ هزار رای مردمی به فینال رسید. عرفان طهماسبی که در قسمت چهارم مرحله نیمه نهایی عصر جدید در ۱۸ بهمن ماه اجرای زیبایی به نمایش گذاشت با ۴ رأی سفید داوران وارد مرحله انتخاب مردمی شد.

اجرای هنرمندانه و ترانه زیبای عرفان طهماسبی موجب تشویق داوران شد. ملودی و ترانه این اجرا برای خود عرفان طهماسبی بود که مورد توجه داوران قرار گرفت.

کد رای به عرفان طهماسبی در فینال عصر جدید: در اپلیکیشن روبیکا و کد دستوری #۲۴۰*۷۸۰* می‌توانید به عرفان طهماسبی رای دهید.

گروه مجاز

گروه مجاز در بخش آرا مردمی توانست با کسب دو میلیون و ۶۴۱ هزار و ۲۷۷ رای به فینال عصر جدید راه پیدا کند. این گروه در قسمت پنجم از مرحله نیمه نهایی که ۱۹ بهمن پخش شد همراه با علی فریادی شرکت کننده دیگر برنامه به رقابت پرداختند.

در این قسمت گروه مجاز دومین اجرای این برنامه را بر عهده داشتند و ۴ چراغ سفید داوران را کسب کردند و منتظر آراء مردم برای رسیدن به فینال عصرجدید بودند که این مهم برای گروه مجاز اتفاق افتاد.

کد رای به گروه مجاز در فینال عصر جدید: در اپلیکیشن روبیکا و کد دستوری #۲۲۰*۷۸۰* می‌توانید به تیم فینالیست مجاز رای دهید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید