از مسکن ملی چه خبر؟!

از مسکن ملی چه خبر؟!

علاوه بر افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن که در آبان ماه انجام شد با دستور رئیس‌جمهوری مقرر شده است تا از فروردین ۱۴۰۰، ماهانه ۲۰ هزار واحد مسکن ملی تا پایان شهریورماه افتتاح شوند.

کد خبر : ۹۱۵۸۱
بازدید : ۴۳۲۵
مسکن ملی

وزارت راه‌وشهرسازی گزارشی جدید از روند پیشرفت مسکن ملی و برنامه افتتاح این پروژه در سال آینده اعلام کرد. در این گزارش، با اشاره به اینکه واحد‌های مسکن ملی از فروردین ۱۴۰۰ در قالب ماهانه ۲۰ هزار واحد افتتاح می‌شود، آمده است: پیشرفت کلی پروژه‌های مسکن ملی حدود ۲۵ درصد است.

همچنین، علاوه بر افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن که در آبان ماه انجام شد با دستور رئیس‌جمهوری مقرر شده است تا از فروردین ۱۴۰۰، ماهانه ۲۰ هزار واحد مسکن ملی تا پایان شهریورماه افتتاح شوند.

این گزارش با یادآوری این مطلب که اجرای طرح اقدام ملی مسکن توسط دو کارگزار یعنی بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، و دو متولی مستقیم شامل شرکت عمران شهر‌های جدید و ادارات کل راه و شهرسازی انجام می‌شود، می‌افزاید: هم‌اکنون علاوه بر افتتاح‌های آبان‌ماه طرح اقدام ملی مسکن، ۹ هزار واحد آماده است که به فرمان رئیس‌جمهوری فروردین ۱۴۰۰ با تکمیل واحد‌های دیگر به تعداد ۲۰ هزار واحد افتتاح خواهد شد.
گفتنی است، طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، در شهر‌های جدید توسط شرکت عمران شهر‌های جدید و در بافت فرسوده با مشارکت مردم و با نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید