هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۲۳

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۲۳

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۹ در نیمه شرقی کشور و استان‌های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان وزش باد شدید می‌باشد و در برخی نقاط جنوب غرب، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور گرد و خاک ایجاد خواد شد.

کد خبر : ۹۱۵۸۷
بازدید : ۴۰۸۲
فرادید | باتوجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۹، در استان‌های خراسان شمالی، رضوی جنوبی، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شرق استان‌های یزد و اصفهان و برخی نقاط کرمان بارش برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف و کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

کاهش محسوس ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور و کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در شرق را شاهد خواهیم بود؛ در ۲۱ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

در نیمه شرقی کشور و استان‌های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان وزش باد شدید می‌باشد و در برخی نقاط جنوب غرب، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور گرد و خاک ایجاد خواد شد.

این سامانه اواخر روز از سمت مرز‌های شرق از کشور خارج می‌گردد. از روز دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش دما در کشور خواهیم داشت. دریای خزر در روز شنبه و خلیج فارس وتنگه هرمز و دریای عمان در روز‌های شنبه و یکشنبه به سبب وزش باد شدی مواج می‌باشند.

همچنین آسمان تهران نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی گاهی بارش پراکنده و به تدریج وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید