اعتراف به همسرکشی بعد از سه ماه

اعتراف به همسرکشی بعد از سه ماه

من برای اینکه راز قتل فاش نشود از پسرم کمک گرفتم و با همکاری او جسد را از خانه بیرون بردیم تا وانمود کنیم از علت قتل و هویت قاتل اطلاعی نداریم.

کد خبر : ۹۱۶۳۲
بازدید : ۱۱۹۳۱
زن همسرکش

زنی که متهم است شوهرش را به قتل رسانده و جسد او را با کمک پسرش از خانه بیرون برده است، در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای جزئیات جنایت در جریان است.

رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که کارآگاهان جنایی استان گلستان در جریان کشف جسد مردی میانسال در کنار جاده‌ای کم‌تردد قرار گرفتند.

در بررسی‌های اولیه معلوم شد مقتول فردی است که خانواده او چند روز پیش گم‌شدنش را به پلیس گزارش داده بودند. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات از اعضای خانواده این مرد که سیروس نام داشت، آغاز شد، اما آن‌ها هیچ اطلاعی از جزئیات جنایت نداشتند.
کارآگاهان در جریان تحقیقات خود پی بردند سیروس و همسرش فریبا از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند. از طرفی نحوه قتل به‌گونه‌ای بود که نمی‌شد فرضیه سرقت را مطرح کرد و علاوه بر این مقتول با فرد خاصی خصومت نداشت و بنابراین احتمال انتقام‌گیری توسط شخصی خارج از خانواده نیز مردود بود.
زن میانسال با توجه به این سرنخ‌ها بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت، اما باز هم منکر دست‌داشتن در قتل شوهرش شد. انکار‌های این زن سه ماه به طول انجامید و او در این مدت چند بار بازجویی شد تا اینکه بالاخره با تناقض‌گویی‌هایی که داشت در بن‌بست قرار گرفت و تسلیم شد. فریبا به کشتن همسرش اقرار کرد.
او گفت: من و سیروس سال‌ها بود با هم اختلاف داشتیم. به همین دلیل به فکر افتادم شوهرم را به قتل برسانم. برای این کار مقداری داروی بیهوشی تهیه کردم و آن را به خورد شوهرم دادم.
البته آن شب نیز طبق معمول با هم درگیر شده بودیم و من به‌شدت عصبانی بودم. وقتی شوهرم از هوش رفت، نقشه‌ام را عملی کردم و وی را به قتل رساندم. این زن ادامه داد: من برای اینکه راز قتل فاش نشود از پسرم کمک گرفتم و با همکاری او جسد را از خانه بیرون بردیم تا وانمود کنیم از علت قتل و هویت قاتل اطلاعی نداریم.
مأموران بعد از شنیدن صحبت‌های فریبا، پسر او را هم بازداشت کردند. متهمان در ادامه تحقیقات نحوه ارتکاب جنایت را شرح دادند و برای ادامه تحقیقات بازداشت شدند تا جزئیات بیشتری از این قتل فاش شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید