قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۲۵

امروز ۲۵ اسفندماه قیمت بین کوین با کاهش ۱.۷۶ درصدی روبه رو شد و به ۶,۰۰۹۳ دلار معادل ۱,۵۲۰,۰۰۳,۲۱۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۶۶۴
بازدید : ۵۷۶۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین در کانال ۶۰ هزار متوقف شده است. قیمت بیت کوین امروز ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ با ۱.۷۶ درصد کاهش به ۶۰,۰۹۳ دلار ومعادل ۱,۵۲۰,۰۰۳,۲۱۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱،۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۲.۳۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین که در روز‌های اخیر روند پرشتابی از کانال ۴۰ هزار دلار تا ۶۰۰۰ دلار داشت پس از فتح کانال ۶۰ هزار دلاری دچار یک وقفه حرکتی شد که دلیل اصلی آن افزایش فشار فروش بوده است.

به گزارش فرادید؛ افزایش بیت کوین وابسته به جلب سرمایه گذاران نهادی مانند تسلا است، که می‌گوید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. همچنین پی پال در ماه نوامبر (آذر) پس از اجرای محدودتر سیستم عامل ارز رمزنگاری شده خود را به روی همه مشتریان ایالات متحده باز کرد.

چندین سرمایه گذار برجسته وال استریت، از جمله استنلی دراکنمیلر و پاول تودور جونز، نیز از بیت کوین استقبال کرده اند. سرمایه گذار مشهور، بیل میلر، بنیانگذار Miller Value Partners، سال گذشته در نامه‌ای به مشتریان، چشم انداز صعودی خود را در مورد بیت کوین تأیید کرد.

همچنین براساس گزارش کوین دسک، به گفته جهان چو، بنیانگذار و شریک مدیریت Kenetic، یک شرکت حاضر در هنگ کنگ، «بیت کوین در حال آزمایش کانال قیمت ۶۰ هزار دلار است و سرمایه گذاری نهادی همچنان با شرکت اینترنتی چینی Meitu که آخرین شرکتی است که بیت کوین را خریداری کرده است، حرکت می‌کند»

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی افزایش خرید این ارز رمزپایه توسط خریداران بنیادی بزرگ برای حفظ ارزش پول در برابر تورمی که در نتیجه تزریق تریلیون‌ها دلار محرک اقتصادی رخ خواهد داد.

مجلس نمایندگان ایالات متحده روز چهارشنبه لایحه بسته حمایت اقتصادی برای مقابله با ویروس کرونا را به میزان ۱.۹ تریلیون دلار که قبلا توسط مجلس سنا تصویب شده بود، تصویب کرد. این امر یکی از اولویت‌های مهم برای «جو بایدن» بوده است.

برخی از اقتصاددانان می‌گویند که پول اضافی می‌تواند به سرعت اقتصاد را پویا کرده و باعث افزایش سریع تقاضای مصرف کننده و اشتغال شود؛ موضوعی که ممکن است به سرعت منجر به افزایش قیمت‌ها شود.

بیت کوین طبق برخی از تحلیل‌ها این پتانسیل را خواهد داشت که قله ۱۰۰ هزار دلاری را در سال جاری فتح کند و حتی مدیرعامل صرافی «کراکن»، قیمت ۱ میلیون دلاری آن را پیش‌بینی کرده است.

با این حال بیت کوین به تازگی وارد کانال ۶۰ هزار دلار شده است، کانالی که اگر بتواند برای مدت مناسبی در آن دوام بیاورد، باید خودش را برای ارزش بالاتر از ۷۰ هزار دلار آماده کند و شاید تا پیش از پایان ۲۰۲۱، قیمت ۱۰۰ هزار دلار را هم تجربه کند.

بیت کوین نوسان‌های مختلفی را تجربه کرده و حالا به نقطه‌ای رسیده است که نمی‌توان به هیچ تحلیلی در مورد آن اعتماد کرد، زیرا همواره شاهد اتفاقاتی بودیم که بیشتر تحلیل‌ها را زیرسؤال برده و کارشناسان این حوزه را غافلگیر کرده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید