جدیدترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری ۹۹

جدیدترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری ۹۹

کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متأسفانه ٣ نفر نیز در استان هاى تهران، مرکزى و البرز درپى حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باختند.

کد خبر : ۹۱۷۶۵
بازدید : ۹۲۴۸
مصدومان چهارشنبه سوری
چهارشنبه سوری ۹۹ هم مانند چهارشنبه سوری سال گذشته در دل بحران کروناست و توصیه می‌شود که این روز را در خانه بمانیم. هر چند به گفته رییس پلیس تهران امسال نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی در رابطه با حوادث چهارشنبه سوری نداریم!

ساعت ۲۳:۵۴

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: امروز بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه پایان سال تا کنون ۱۳۰۰ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۱۵ نفر بستری شدند، (بستری در بخش ویژه: ۴ نفر)، ۸۷ نفر قطع عضو شده و ۴۴۹ دچار آسیب به چشم شده‌اند.

۳۴۳ نفر دچار سوختگی شدند. تهران با ۴۰۰ نفر مصدوم در صدر استان‌ها قرار دارد. ۳۱ درصد از آسیب دیدگان عابران پیاده هستند و ۴۷ درصد مصدومان ۸ تا ۱۶ سال سن دارند.

تصادف موتور سیکلت و انفجار نارنجک‌های دست ساز
ساعت ۲۳:۵۱

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲۱:۲۳ دقیقه امشب یک مورد حادثه در خیابان رودکی، تقاطع خیابان هاشمی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. یک دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی که در همان محدوده قرار گرفته بود سریعا به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر سرنشین به هنگام حرکت کنترل خود را از دست می‌دهد و به زمین می‌خورد، مشاهدات نشان داد که این دو نفر در لباس‌های خودشان مواد محترقه دست ساز داشتند و با زمین خوردنشان تعدادی از آن‌ها منفجر شد و تعدادی دیگر به سطح خیابان پخش شد و هر دو نفر دچار آسیب می‌شوند.

ملکی گفت: خوشبختانه آتش سوزی موتور سیکلت رخ نداده بود، یک نفر شدیدا از ناحیه دست دچار آسیب شده بود و نفر دوم هم دچار مصدومیت کمتری شده بود که آتش نشانان هر دو نفر را تحویل عوامل اورژانس می‌دهند و حدودا این افراد ۳۰ سال سن داشتند. سریعا این دو نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: این گونه مواد حساس هستند و با کوچکترین برخورد یا حرارتی دچار انفجار می‌شوند.

آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری تاکنون؛ تعداد مصدومان از ۱۰۰۰ نفر گذشت
ساعت ۲۳:۲۸

دکتر پیرحسین کولیوند گفت: از صبح امروز تا ساعت ۲۳ امروز ۲۶ اسفندماه، ١٠٣٠ نفر بر اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال دچارمصدومیت شدند. وی گفت: از این تعداد ٢٦٤ نفر دچار سوختگی، ٣٤٢ نفر دچار آسیب چشمی شدند. صدمات چشمی تا کنون بیشترین مصدومیت بوده است.

کولیوند اظهار کرد: از این تعداد ٢٠٠ نفر نیز در مراکز درمانی بستری و ٨٠٠ نفر مرخص شدند. متأسفانه امروز ٣ نفر نیز در استان‌های تهران، مرکزی و البرز درپی حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باختند.

بازداشت ۲۵ نفر هنجارشکن
ساعت ۲۳:۲۳

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت در خصوص آخرین وضعیت پایتخت و آمار مصدومان و دستگیری‌ها اظهار داشت: تا این لحظه حدود ۴ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ برقرار شده که نسبت به سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با بیان این که مناطق سلسبیل، رودکی، شرق، شمال شرق و جنوب شرق تهران بیشترین شدت انفجارات را داشته‌اند گفت: تا این لحظه ۲۵ نفر هنجارشکن در ارتباط با مواد محترقه شناسایی و دستگیر شدند.

آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری تاکنون؛ تعداد مصدومان به ۹۰۰ نفر رسید
ساعت ۲۲:۵۵

کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در بیمارستان شهید مطهرى تهران با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۲:۳۰ گفت: از صبح امروز تا کنون ۶۰۰ نفر بر اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال دچارمصدومیت شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۳۴ نفر دچار سوختگى، ۳۰۰ نفر دچار آسیب چشمى و ۷۲ نفر نیز دچار قطع عضو شدند همچنین ۱۸۱ نفر نیز در مراکز درمانى بسترى شدند که ۴ نفر در بخش ویژه بستری هستند و ۷۰۱ نفر درمان و ترخیص شدند.

کولیوند گفت: با ۲۵۲ نفر، کرمانشاه با ۷۷ نفر و مرکزی با ۶۸ نفر بیشترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری را به خود اختصاص دادند. رئیس سازمان اورژانس کشور تهران گفت: ۵۰ درصد مصدومین ۸ تا ۱۶ سال و ۳۰ درصد از آسیب دیدگان عابران پیاده هستند.

آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری تاکنون؛ تعداد مصدومان به ۶۰۰ نفر رسید
ساعت ۲۲:۱۶

کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در بیمارستان شهید مطهرى تهران گفت: از صبح امروز تا کنون ۶۰۰ نفر بر اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال دچارمصدومیت شدند. وی ادامه داد: از این تعداد ۱۶۱ نفر دچار سوختگى، ۱۸۶ نفر دچار آسیب چشمى و ۵۲ نفر نیز دچار قطع عضو شدند همچنین ١٣١ نفر نیز در مراکز درمانى بسترى شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: متأسفانه ٣ نفر نیز در استان هاى تهران، مرکزى و البرز درپى حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باختند.
مصدومان چهارشنبه سوری

آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری در تهران
ساعت ۲۲:۰۲

سعید مهرسروش سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران درباره موارد مرتبط با حوادث شب چهارشنبه آخر سال از صبح امروز تا ساعت ۲۱:۳۰ گفت: در استان تهران متاسفانه یک نوجوان ۱۵ ساله در جاجرود جان باخت و ۱۳۹ نفر مصدوم و ۷ نفر در محل درمان شده‌اند.

وی افزود: ۹۴ نفر ترخیص از بیمارستان و ۳۷ نفر بستری بیمارستان شده و متاسفانه یک نفر به علت سوختگی درجه ۳ در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران بیان کرد: متاسفانه ۲۴ مورد قطع عضو، ۵۱ مورد آسیب به چشم و ۳۱ مورد سوختگی گزارش شده است.

به گفته وی ۴۸ درصد مصدومان سن ۸ تا ۱۶ سال دارند و ۳۶ درصد از مصدومان عابران پیاده بودند.

دستگیری مخلان نظم و آرامش در شب چهارشنبه سوری

ساعت ۲۱:۵۴

سردار رحیمی؛ رییس پلیس تهران گفت: ماموران پلیس از ساعت ۱۵ امروز در اقصی نقاط تهران حضور گسترده دارند، اما متاسفانه به این لحظه گزارشات خوبی دریافت نکردیم. امسال نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی در رابطه با حوادث چهارشنبه پایان سال نداریم، اما نسبت به سال‌های قبل‌تر وضعیتمان بهتر شده است.

در رابطه با آتش سوزی در چهارشنبه سوری، چندین نفر دستگیر شدند و چند دستگاه خودرو توقیف شده است.

استقرار آمبولانس در ۱۹۷ نقطه پر تردد شهر تهران
ساعت ۲۱:۴۳

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران اظهار کرد: از ساعت ۱۶ امروز، سه٬شنبه ۲۶ اسفند تا پایان شب در ۱۹۷ نقطه پر تردد شهر تهران آمبولانس اورژانس مسقتر خواهد شد و تمام پایگاه‌ها در آماده باش کامل هستند.

او افزود: در حال حاضر در اورژانس تهران اتاق فرماندهی (ics) فعال شده و کلیه مرخصی‌ها را لغو کرده‌ایم. صابریان گفت: تمام نیرو‌های موتورلانس اورژانس از ساعت ۱۷ امروز تا پایان شب آماده خدمت رسانی هستند و ۵۰ دستگاه آمبولانس رزرو به چرخه عملیات اضافه شده است.

رییس اورژانس تهران مطرح کرد: تجهیزات سوختگی کافی برای آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است و تعداد نیرو‌های دیسپچ را به منظور افزایش پاسخگویی افزایش داده‌ایم.

انفجار نارجک دستی در خاوران ۲ مصدوم بر جای گذاشت
ساعت ۲۱:۴۱

سعید مهرسروش، سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال اورژانس تهران گفت: انفجار نارجک دستی در منطقه خاوران، خیابان نبرد جنوبی منجر به مصدومیت ۲ نفر شد که مصدومان به بیمارستان امام حسین منتقل شدند.

٣ نفر تاکنون جان باختند
ساعت ۲۱:۳۵

کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در بیمارستان شهید مطهرى تهران گفت: از صبح امروز تا کنون ۴۸۰ نفر بر اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال دچارمصدومیت شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ١٢٠ نفر دچار سوختگى، ٩٠ نفر دچار آسیب چشمى و ٣٥ نفر نیز دچار قطع عضو شدند. همچنین ١٠٠ نفر نیز در مراکز درمانى بسترى شدند. کولیوند گفت: متأسفانه ٣ نفر نیز در استان هاى تهران، مرکزى و البرز درپى حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باختند.

رئیس اورژانس کشور گفت: استان تهران با ٩٥ مصدوم بیشترىن تعداد مصدومان و استان هاى خراسان شمالى، سیستان و بلوچستان و خوزستان هرکدام با یک مصدوم کمترین تعداد مصدومان را دارند. وی بیان کرد: نیرو هاى اورژانس ١١٥ در کل کشور به صورت کاملاً آماده باش هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید