قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۲/۲۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۲/۲۷

امروز ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۹، قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با رشد ناچیز ۰.۱ درصد به ۱۷۳۳ دلار و ۸۱ سنت رسید.

کد خبر : ۹۱۷۶۹
بازدید : ۶۸۱۶
شمش طلا
فرادید | طلا در بازار با رشد ناچیز همراه بود. قیمت هر اونس طلای جهانی امروز ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۹ با رشد ۰.۱ درصد به ۱۷۳۳ دلار و ۸۱ سنت رسید.

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی در آستانه آغاز نشست بانک مرکزی آمریکا افزایش ملایمی داشت و این روند تا به امروز ادامه داشت.

در حالی که سرمایه گذاران در انتظار نشست فدرال رزرو هستند تا نگرانی هایشان در خصوص تورم و سوددهی اوراق قرضه پاسخ داده شود و در حالی که به دلیل پیش بینی ترمیم سریعتر اقتصاد اشتها برای خرید دارایی‌های پرریسک افزایش یافته است، قیمت طلا امروز شاهد رشدی اندک بود.

به گزارش فرادید؛ مارگارت یانگ، استراتژیست شرکت دیلی فارکس در این باره گفت: بانک مرکزی آمریکا ممکن است به نگرانی‌ها پیرامون رشد تورم بپردازد و حتی خرید اوراق قرضه را جلو بیاندازد تا رشد بازده اوراق قرضه را جبران کند و این امر برای قیمت طلا بسیار مثبت خواهد بود. در مجموع، با در نظر گرفتن خوش بینی مربوط به عرضه واکسن‌های کووید ۱۹ و تصویب بسته کمک اقتصادی در آمریکا، احساسات منفی است.

در حالی که نرخ بیکاری در حال کاهش است و تورم رو به افزایش گذاشته است و در شرایطی که همزمان با تزریق گسترده واکسن یارانه‌های نقدی در حال توزیع بین خانوارهاست، سیاست گذاران بانک مرکزی آمریکا قرار است در نشست این هفته کمیته بازار آزاد پیش بینی کنند که اقتصاد این کشور امسال سریعترین رشد اقتصادی چند دهه اخیر را تجربه خواهد کرد.

تحلیلگران گروه بانکی ANZ در یادداشتی نوشتند: احیای قوی از پاندمی، نگرانی‌ها را نسبت به افزایش زودتر از موعد نرخ‌های بهره توسط بانک مرکزی آمریکا برانگیخته است. با این حال جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا و همکارانش کاملا مصر بوده اند که هنوز فاصله زیادی با اشتغال حداکثری وجود دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد صبور باشند.

در بازار دیگر فلزات گرانبها، هر اونس نقره با ۰.۴۱ درصد کاهش، به ۲۵ دلار و ۸۴ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۲۲ درصد کاهش، ۲۴۷۷ دلار و ۵۰ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین با ۰.۴ درصد کاهش، در محدوده ۱۲۱۳ دلار و ۵۵ سنت ایستاد.
قیمت لحظه ای طلا در بازار جهانی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید