اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۲۷

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۲۷

در اخبار حوادث روز ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۹ کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در بیمارستان شهید مطهرى تهران گفت: متأسفانه ٣ نفر در استان هاى تهران، مرکزى و البرز درپى حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باختند.

کد خبر : ۹۱۷۷۶
بازدید : ۱۱۸۳۴
حوادث روز
فرادید | سر خط اصلی اخبار حوادث روز ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۹ در تمامی روزنامه‌ها و سایت‌های خبری راجع به حوادث ناگوار مراسم چهارشنبه سوری بود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه پایان سال تا کنون ۱۳۰۰ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۱۵ نفر بستری شدند، (بستری در بخش ویژه: ۴ نفر)، ۸۷ نفر قطع عضو شده و ۴۴۹ دچار آسیب به چشم شده‌اند.
۳۴۳ نفر دچار سوختگی شدند. تهران با ۴۰۰ نفر مصدوم در صدر استان‌ها قرار دارد. ۳۱ درصد از آسیب دیدگان عابران پیاده هستند و ۴۷ درصد مصدومان ۸ تا ۱۶ سال سن دارند...

کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در بیمارستان شهید مطهرى تهران گفت: متأسفانه ٣ نفر نیز در استان هاى تهران، مرکزى و البرز درپى حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باختند.

قتل دوست صمیمی به خاطر تلقب در بازی

روزنامه ایران در صفحه حوادث نوشت: پسر جوانی که به خاطر تقلب در بازی عصبانی شده و دوستش را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد.

این حادثه خونین تابستان امسال در حالی رخ داد که چند پسر جوان برای میهمانی به خانه یکی از دوستان شان رفته بودند، اما وقتی سرگرم پاسور بازی بودند با هم درگیر شدند و صاحبخانه به‌نام سعید به قتل رسید...

ربودن صاحب رستوران با انگیزه انتقام

در ادامه اخبار حوادث روز می‌خوانیم: شاگرد آشپز یک رستوران وقتی فهمید صاحبکارش کارگر دیگری را به جای او استخدام کرده است نقشه ربودن او را اجرا کرد.

متهم در تحقیقات به آدم ربایی ۷۲ ساعته اعتراف کرد و گفت: ۱۰ سال برای هوشنگ کار می‌کردم و در این مدت تمام سعی و تلاشم را برای جلب رضایت صاحبکارم انجام می‌دادم تا اینکه پدرم چند روز قبل فوت کرد و من برای شرکت در مراسم خاکسپاری پدرم به شهرستان زادگاهم رفتم.

اما زمانی که برگشتم یک نفر دیگر را جای خودم دیدم. هوشنگ بعد از ۱۰ سال کار مرا نادیده گرفته بود و شخص دیگری را به جای من استخدام کرده بود...

جنایات خونین

روزنامه شرق گزارشی مفصل از تلخ‌ترین جنایات سال ۹۹ در بخش اخبار حوادث منتشر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین پرونده‌ها را بیان کرد...

در گزارش حادثه‌ای دیگر سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان‌و‌بلوچستان، اظهار کرد: یازدهم دی سال قبل، دو سارق مسلح با دو قبضه سلاح کلاش و با سر و صورتی پوشیده به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس با پلاک مسروقه اقدام به سرقت ۴۰۰ گرم طلا از یک طلافروشی در خیابان امام خمینی (ره) شهر سراوان کرده و به‌سرعت از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان‌و‌بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل دو سارقی که به‌صورت مسلحانه اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی پژو پارس در شهرستان نیکشهر کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان کرد: با توجه به شیوه و شگرد متهمان دستگیر‌شده و اطلاعاتی که از سارقان مسلح طلا‌فروشی در دست بود، مشخص شد این افراد همان سارقان طلافروشی شهرستان سراوان هستند.

این مقام انتظامی در استان سیستان‌و‌بلوچستان عنوان کرد: متهمان دستگیر‌شده پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان سراوان و روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

او در ادامه افزود: متهمان که در مسیر «خاش‌-سراوان» در امر قاچاق سوخت فعالیت داشتند، چند روز قبل از سرقت، با حضور در محل طلافروشی و بررسی دقیق محل، نقشه سرقت را کشیده و در یک موقعیت مناسب با سرقت یک جفت پلاک و نصب آن بر روی خودروی پژو پارس خود، اقدام به سرقت مسلحانه از طلا‌فروشی کرده بودند.
و در ادامه اخبار حوادث چهارشنبه سوری انفجار موادمحترقه دست ساز در شهرک فرهنگیان شهر همدان، خساراتی را به یک واحد مسکونی وارد کرد. سرهنگ «جمشید باقری» فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه، گزارش یک انفجار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری شهرک فرهنگیان در محل حاضر شدند.

در بررسی‌های تیم پلیس، مشخص شد که نوجوان ۱۶ ساله‌ای در حال درست کردن مواد محترقه در داخل خانه بوده که انفجار این مواد علاوه بر ایجاد صدای مهیب، منجر به شکسته شدن شیشه‌ها و تخریب بخشی از این واحد مسکونی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه به کسی آسیبی وارد نشده است، ادامه داد: در این حادثه بخش کمی از مواد محترقه موجود منفجر شده به نحوی که انفجار کامل مواد موجود در منزل به‌طور قطع منجر به مرگ نوجوان و همچنین تخریب بیشتر واحد مسکونی می‌شد.

به گفته سرهنگ باقری، مأموران کلانتری در بازدید از منزل مسکونی خسارت دیده، حدود ۵۰ قلم مواد محترقه دست ساز را نیز کشف و ضبط کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید