۷ هت‌تریک سریع دوران ورزشی رونالدو

۷ هت‌تریک سریع دوران ورزشی رونالدو

رونالدو هفت هت‌تریک با تیم ملی پرتغال داشته است. سریعترینش به دیدار برابر ایرلند شمالی در سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. مهاجم پرتغالی نخستین گلش را در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند و آخرینش را در دقیقه ۸۳. گل‌های رونالدو موجب کامبک شدند و نتیجه ۴ بر ۲ رقم خورد.

کد خبر : ۹۱۷۹۰
بازدید : ۳۵۸۵
رونالدو


ستاره پرتغالی بار‌ها هت‌تریک کرده است که سریعترین‌شان اغلب با پیراهن رئال مادرید رقم خورده است. کریستیانو رونالدو با هت تریک برابر کالیاری در پیروزی ۳ بر یک یوونتوس دوباره همه تیتر‌های اصلی روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد.

ستاره پرتغالی پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا در سری آ درخشید و تنها نیاز به ۲۲ دقیقه داشت تا سه گل به ثمر برساند، اما آن سریعترین هت تریک مهاجم یوونتوس نبود. در ادامه به هفت هت‌تریک سریع کریستیانو اشاره می‌شود

۷. پرتغال-ایرلند شمالی ۱۵ دقیقه: رونالدو هفت هت‌تریک با تیم ملی پرتغال داشته است. سریعترینش به دیدار برابر ایرلند شمالی در سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. مهاجم پرتغالی نخستین گلش را در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند و آخرینش را در دقیقه ۸۳. گل‌های رونالدو موجب کامبک شدند و نتیجه ۴ بر ۲ رقم خورد.

۶. مالاگا-رئال مادرید ۱۵ دقیقه: رئال مادرید در سال ۲۰۱۱ به مالاگا در حالی سفر کرد که رونالدو با انگیزه را همراه داشت. گل نخست را گونسالو ایگواین به ثمر رساند، اما کریستیانو توانست سه گل از دقایق ۲۲ تا ۳۷ به ثمر برساند.

۵. رئال مادرید-سلتاویگو ۱۴ دقیقه: رئال مادرید در سال ۲۰۱۶ برابر سلتاویگو جشنواره گل به راه انداخت و مهمانش را ۷ بر یک شکست داد. رونالدو چهار گل به ثمر رساند. سه گل نخست در ۱۴ دقیقه به ثمر رسیدند. او در دقایق ۵۰ تا ۶۴ سه بار دروازه سلتا را باز کرد و چهارمین بار در دقیقه ۷۶ گلزنی کرد.

۴. اسپانیول-رئال مادرید ۱۳ دقیقه: دیدار برابر اسپانیول در سال ۲۰۱۵ یکی از بازی‌هایی است که ستاره پرتغالی هرگز فراموش نخواهد کرد. او در مدت ۱۳ دقیقه، در دقایق هفت تا ۲۰ سه بار دروازه تیم کاتالانی را باز کرد. در ادامه دو گل دیگر هم به ثمر رساند تا یک ریپوکر به نام خود ثبت کند. سفیدپوشان در این بازی ۶ بر صفر پیروز شدند.

۳. رئال مادرید-لوانته ۱۲ دقیقه: در فوریه ۲۰۱۲ رونالدو برابر لوانته در ۱۲ دقیقه هت تریک کرد، اما نه در زمان واقعی، چون استراحت بین دو نیمه در هنگام ثبت این رکورد وجود داشت. نخستین گل مهاجم پرتغالی در دقیقه ۴۴ به ثمر رسید. او سپس در دقایق ۴۹ و ۵۶ هم گلزنی کرد. بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع مادرید به پایان رسید.

۲. رئال مادرید-ختافه ۱۰ دقیقه: رئال مادرید در ژانویه ۲۰۱۳ با چهار گل ختافه را شکست داد. رونالدو در این دیدار سه گل به ثمر رساند و فاصله سه گل تنها ۱۰ دقیقه بود. او نخستین بار در دقیقه ۶۲ گلزنی کرد و آخرین گلش در دقیقه ۷۲ به ثمر رسید.

۱. رئال مادرید-گرانادا ۸ دقیقه: گرانادا در آوریل ۲۰۱۵ شکست سنگینی را برابر مادرید تجربه کرد و ۹ بر یک مغلوب شد. ستاره پرتغالی در این دیدار ریپوکر کرد. سه گل نخست رونالدو تنها در هشت دقیقه به ثمر رسیدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید