هواشناسی ایران امروز، ۹۹/۱۲/۲۸

هواشناسی ایران امروز، ۹۹/۱۲/۲۸

امروز ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ با توجه به هشدار‌های سازمان‌های هواشناسی ایران، با جنوبی شدن جریانات برروی سواحل دریای خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش محسوس دما بین ۱۲ تا ۸ درجه اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر : ۹۱۸۲۱
بازدید : ۷۶۷۷
فرادید | بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی ایران، امروز ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ امروز برای اغلب مناطق کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد.

شنبه در برخی نقاط شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و در برخی نقاط جنوب شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ یکشنبه و دوشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود. امروز با جنوبی شدن جریانات برروی سواحل دریای خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش محسوس دما بین ۱۲ تا ۸ درجه اتفاق خواهد افتاد و جمعه با شمالی شدن جریانات کاهش دما بین ۱۵ تا ۱۰ درجه رخ خواهد داد.

شایان ذکر است با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما روز پنجشنبه، امکان ذوب برف، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و همچنین احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب، امتداد رشته کوه‌های البر و زاگرس مرکزی وجود دارد.

روز‌های پنجشنبه و جمعه در شمال غرب، غرب و بخش‌های مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید گاهی با گردو خاک رخ خواهد داد.

امروز شمال خلیج فارس و از جمعه تا دوشنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و همچنین روز‌های شنبه تا دوشنبه تنگه هرمز و دریای عمان مواج و ارتفاع امواج بین ۲ تا ۲/۵ متر می‌باشد.
وضعيت آب و هواي ايران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید