قیمت بیت کوین امروز؛ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱

قیمت بیت کوین امروز؛ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱

امروز اول فروردین ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین افت ۱.۸۰ درصدی را در بازار ثبت کرد به ۵۷,۹۳۷ دلار معادل ۱,۵۴۶,۲۱۳,۸۴۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۸۶۸
بازدید : ۸۸۹۸
بیت کوین
فرادید | بیت کوین از کانال ۶۰ هزار دلار دور شد. قیمت بیت کوین امروز اول فروردین ۱۴۰۰ با ثبت ۱.۸۰ درصد کاهش، به ۵۷,۹۳۷ دلار معادل ۱,۵۴۶,۲۱۳,۸۴۹ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱،۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۶.۱۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

در روز گذشته بیشتر ارز‌های مهم دیجیتالی برای سومین روز متوالی صعودی ماندند، اما امروز و تا لحظه تنظیم گزارش بازار با ریزش مواجه شده است. انتشار گزارشی از بانک مرکزی آمریکا بیانگر آن است که با ورود ۹۳ میلیون دلار دیگر به بازار رمزارزها، قیمت بیت‌کوین به طور قطع افزایش یک درصدی خواهد داشت.

گزارش دیگری از دن هلد بیانگر آن است که تلاقی رویداد‌هایی از جمله بحران کرونا، چاپ پول‌های بانک‌های مرکزی و عدم اعتماد به بازار‌های مالی قدیمی خود روند صعودی بیت‌کوین را تقویت خواهد کرد.

به گزارش فرادید؛ در حالی که برخی از کارشناسان انتظار آغاز دور جدید صعودی ارز‌های دیجیتالی را دارند دولت فرانسه اعلام کرد بیتکوین‌های مصادره شده از هکر‌ها به ارزش ۲۸ میلیون یورو را به حراج خواهد گذاشت. طبق عرف معمول فرانسه حراج دولتی در شرایطی انجام می‌شود که دولت انتظار کاهش قیمت آن دارایی را داشته باشد و این مساله باعث ایجاد تردید‌هایی بین معامله گران در خصوص آغاز مسیر صعودی بیتکوین شده است.

پیتر برنت، معامله گر برجسته بازار ارز‌های دیجیتال اعلام کرد که بیت کوین یک بازار منظم را تعریف میکند.برنت می‌ گوید روند آن تا به حال بی نقص بوده است، البته به استثنای سقوط ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) که به دلیل همه‌گیری ایجاد شد.

به گفته‌ی برنت، بازار صعودی فعلی از ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۴ آذر ۹۷)، زمانی که بیت کوین در کف قیمتی ۳،۱۲۸ دلار بود، آغاز شد. پس از افت شدید هفته‌ی گذشته، بیت کوین اکنون به کمک صحبت‌های فدرال در مورد عدم افزایش نرخ‌های سود در آینده، در حال جبران ضرر‌های خود است.

شایان ذکر است که برنت انتظار دارد بیت کوین به ثبات خود ادامه دهد، زیرا دیگر در "مرحله‌ی نوپایی" قرار ندارد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید