قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۳

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۳

امروز ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ قیمت هر اونس طلای جهانی با ثبت کاهش ۰.۲۱ درصدی به ۱۷۳۶ دلار و ۱۰ سنت رسید.

کد خبر : ۹۱۹۳۳
بازدید : ۹۹۴۱
طلای جهانی
فرادید | افت ارزش طلا در بازار ادامه دارد. قیمت هر اونس طلای جهانی امروز ۳ فروردین ۱۴۰۰ تا لحظه تنظیم گزارش با کاهش ۰.۲۱ درصدی به ۱۷۳۶ دلار و ۱۰ سنت رسید.

کمترین قیمت طلا در بازار ۱۷۳۱ دلار و ۲۴ سنت و بیشترین قیمت آن ۱۷۴۰ دلار و ۴۲ سنت به ثبت رسیده است.

بازده خزانه داری بالا در آمریکا روند صعودی طلا را متوقف کرده است. بازده بالاتر خزانه داری آمریکا، هزینه نگهداری طلای بدون بازده را بالا می‌برد. انتظار می‌رود قیمت طلا کمی بالاتر از ۱۷۳۰ دلار در هر اونس باشد، این فلز گرانبها تا حراج اوراق قرضه آمریکا در این هفته حرکت ناگهانی ندارد.

به گزارش فرادید؛ رونا اوکانل، رئیس تجزیه و تحلیل بازار‌های مناطق EMEA و آسیا در StoneX گفت: «قیمت طلا امروز تا حدی صبر کرده است، در حالی که بازار حرفه‌ای به دنبال حراج‌های اوراق قرضه ایالات متحده است که در این هفته برگزار می‌شود.»

قیمت طلا در روزی که گذشت با کاهش ۶ دلاری رو به روشد و به هزار و ۷۳۸ دلار رسید. قیمت طلا حدود ۱۵ ٪ از بالاترین حد خود در اواسط سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است و استراتژیست‌های دویچه بانک (بانک آلمان) انتظار بازگشت چشمگیر طلا را ندارند.

دویچه بانک اعتقاد دارد: یک دلار ثابت و ثبات در بازده واقعی (پس از کاهش سریع در سال ۲۰۲۰) برخی از روند افزایشی طلا را از بین برد. این امر اشتهای سرمایه گذاران برای طلا را کاهش می‌دهد.

در بازار دیگر فلزات گرانبها نقره هم با کاهش ۰.۶۵ درصدی روبه رو شد و به قیمت ۲۵ دلار و ۵۷ سنت رسید.
قیمت لحظه ای طلا در بازار جهانی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید