پیش بینی ترافیک سنگین برای جاده‌ها در پایان هفته

پیش بینی ترافیک سنگین برای جاده‌ها در پایان هفته

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سه راهی دیزین و حدفاصل کندوان تا سیاه بیشه برقرار است.

کد خبر : ۹۱۹۴۴
بازدید : ۸۳۱۱
ترافیک سنگین نوروزی

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌ها در پایان تعطیلات این هفته در طرح‌های ترافیکی پلیس راهور ناجا وجود ندارد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در عصر روز سوم فروردین ماه اظهار کرد: ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سه راهی دیزین و حدفاصل کندوان تا سیاه بیشه برقرار است.

وی ادامه داد: همچنین شاهد ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر هستیم و در محور فیروزکوه هم تردد روان است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: با توجه به مسافرت برخی از هموطنان در چند روز ابتدای نوروز و نزدیک شدن به زمان پایان تعطیلات و ظرفیت مشخص جاده ها، در صورت همزمانی برگشت سفر‌های چند روزه اخیر در ۵ شنبه و جمعه پایان این هفته احتمال ایجاد ترافیک سنگینی در برخی از جاده‌ها وجود دارد.

وی افزود: توصیه می‌کنیم که رانندگان زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند و صرفا به روز پنج شنبه و جمعه پایان هفته موکول نکنند، با توجه به نیاز به تردد در هر دو جهت جاده‌ها در این ایام، برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌ها در پایان تعطیلات این هفته در طرح‌های ترافیکی پلیس راهور ناجا وجود ندارد.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ظرفیت تردد در برخی از جاده‌ها مانند جاده چالوس به نسبت سایر جاد‌های شمالی، پایین‌تر است و طبیعتا در شرایط موجود با توجه به همزمانی سفر‌ها، تراکم بالای خودرو‌ها باعث کندی تردد و افزایش زمان بیشتر سفر در این جاده می‌شود.

سرهنگ شیرانی در پایان یادآور شد: در این شرایط بهتر است از سایر جاده‌های شمالی مانند هراز و فیروزکوه استفاده شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید