قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۰۴

قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۰۴

امروز ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۰.۹۶ درصد به ۵۴,۳۸۰ دلار معادل ۱,۴۸۹,۴۶۳,۲۷۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۹۴۹
بازدید : ۹۱۰۰
بیت کوین
فرادید | بیت کوین از کانال ۶۰ هزار فاصله زیادی گرفت. قیمت بیت کوین امروز ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ با افت ۰.۹۶ درصدی به ۵۴,۳۸۰ دلار معادل ۱,۴۸۹,۴۶۳,۲۷۰ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۹۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۵۶.۱۵ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۱۱.۳۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ طبق گزارش شرکت تحلیلی گلس نود احتمال دارد حرکت بیت کوین کند و روند صعودی بیت کوین به مراحل پایانی خود نزدیک شود.

در حالی که روز دوشنبه جروم پاول رییس فدرال رزرو در بخشی از سخنان خود رمزارز برتر بازار را «جایگزین طلا» خواند، بیت‌کوین شروع به عقب نشینی کرد. بیت‌کوین روز گذشته پس از پایان سخنرانی پاول شروع به عقب نشینی کرد و با کاهش ۵.۳ درصدی به قیمت ۵۴ هزار و ۷۱۵ دلار معامله شد.

بالت لی- مدیر سابق صرافی ارزی بی تی سی سی- گفت: این احتمال وجود دارد که تا فصل تابستان بیتکوین خود را به ۱۰۰ هزار دلار هم برساند، اما این نکته را هم باید در نظر داشت که هر صعود زیادی، ریزش زیادی را هم در پی خواهد داشت و سرمایه گذارانی که در اوج وارد شوند، متحمل ضرر سنگینی خواهند شد.

لی در ادامه با اشاره به اینکه بیتکوین دارای یک چرخه صعودی است و احتمالا تاریخ تکرار خواهد شد، افزود: وقتی که حباب قیمتی بترکد ارزش سرمایه شمار بسیاری از افزاد دود خواهد شد و برای همین افراد باید با کنترل کامل بر احساسات خود اقدام به تصمیم گیری و سرمایه گذاری کنند.

شاید بیتکوین به ۱۰۰ هزار دلار یا حتی بیشتر از آن به ۲۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار دلار هم برسد، اما معامله گران باید این را بدانند که پس از آن یک ریزش ۸۰ تا ۹۰ درصدی در قیمت‌ها کاملا محتمل است و این می‌تواند بازار رمزارز‌ها را وارد یک زمستان طولانی کند که تا سال‌ها ادامه داشته باشد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید