همه چیز درباره سریال حورا؛ بازیگران و عوامل

همه چیز درباره سریال حورا؛ بازیگران و عوامل

زمان بازپخش این سریال نیز همچون سریال‌های پیشین‌ شبکه سه، در ساعت‌های ۰۱:۱۵ صبح و ۱۴:۳۰ روز بعد خواهد بود. فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری از بازیگران اصلی حورا هستند و قرار است که این سریال در ۱۰ قسمت پخش شود.

کد خبر : ۹۲۲۴۶
بازدید : ۲۱۲۳۲
سریال تلویزیونی حورا
فرادید | با پایان یافتن روز‌های نوروز، پخش سریال‌های مناسب با این روز‌ها نیز به پایان رسیده است؛ بدین جهت «حورا» مینی سریال جدید شبکه سه سیما جایگزین سریال گاندو ۲ شده و از شامگاه ۱۴ فروردین ماه روی آنتن این شبکه قرار گرفته است، بینندگان می‌توانند هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به تماشای این سریال بنشینند.

به گزارش فرادید، سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی ساخته شده و نویسندگی این سریال نیز برعهده مهشید ابراهیمیان بوده است. مینی سریال حورا دارای مضمونی خانوادگی بوده و داستان آن حول محور زندگی خواهر و برادری می‌چرخد که فرزندانشان بزرگ شده و حالا با چالش‌های بسیاری روبرو هستند.

اولین قسمت سریال حورا با بازداشت میترا آغاز ‌می‌شود که علیرضا باید تلاش کند تا بتواند او را از زندان آزاد کند، اما در این میان حال حورا بهم خورده و روند پیگیری‌های علیرضا با تاخیر روبرو می‌شود.

زمان بازپخش این سریال نیز همچون سریال‌های پیشین‌ شبکه سه، در ساعت‌های ۰۱:۱۵ صبح و ۱۴:۳۰ روز بعد خواهد بود. فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری از بازیگران اصلی حورا هستند و قرار است که این سریال در ۱۰ قسمت پخش شود.

بیوگرافی بازیگران سریال حورا

فاطمه گودرزی سریال حورا

فاطمه گودرزی کیست؟

فاطمه گودرزی متولد ١٩ تیر ۱۳۴۲ در تهران است، اما پدر و مادرش اهل بروجرد هستند. او دارای دیپلم اقتصاد بوده و همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. فرزندشان پویان گنجی نیز در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند. فاطمه گودرزی سال ۱۳۶۱ دوره دوساله بازیگری‌اش را گذراند.

بازیگر سریال حورا نخستین بار در سریال آئینه به ایفای نقش پرداخت و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد. او تا کنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است.

بازیگران سریال حورا ایرج نوذری

ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ در تهران و فرزند منوچهر نوذری است. او فارغ التحصیل رشته زبان شناسی در مقطع مدرک کارشناسی ارشد بوده و به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی نیز مسلط است. نوذری هم‌اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را نیز برعهده دارد.

این بازیگر مطرح کشور نخستین بار در سال ۱۳۷۰، در دو فیلم «اوینار (شهرام اسدی)» و «آخرین تلاش (سیامک اعتمادی)»به ایفای نقش پرداخت و پس از توقفی ۱۲ ساله فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرد.

او در فاصله سال‌های ۸۲ تا ۸۶ در فیلم‌های بسیاری همچون «ملاقات با طوطی (علیرضا داوودنژاد)»، «فریاد در شب (کریم رجبی)»، «باج خور (سیروس الوند)»، «کافه ستاره (سامان مقدم)»، «راز‌ها (محمدرضا اعلامی)»، «این ترانه عاشقانه نیست (رحمان رضایی)»، «آکواریوم (ایرج قادری)»، «عاشق (افشین شرکت)» و «ملودی (جهانگیر جهانگیری)» بازی کرد.

مهروز ناصر شریف

مهروز ناصر شریف زاده سال ۱۳۶۳ در لنگرود است. او دارای مدرک دیپلم طراحی صحنه و لباس از هنرستان و کارشناسی رشته بازیگری بوده و اولین بار سال ۸۴ بود که بعنوان مجری بازیگر در قسمت «کبوتر دات کام» برنامه نیمرخ حضور یافت. او کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است.

او در مجموعه تلویزیونی قاب خاطره در کنار بازیگران مطرحی همچون نصیریان و شهره سلطانی بازی کرده است. همچنین در آثاری، چون فرصتی دوباره و جبران و هیئت مدیره… به ایفای نقش پرداخته است.

همه چیز درباره سریال حورا؛ بازیگران و عوامل عرفان ابراهیمی

عرفان ابراهیمی زاده ۱۱ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته سینما از دانشگاه علمی کاربردی بوده و فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس با باز در تلویزیون شناخته شد. ابراهیمی علاوه بر بازیگری در مقام کارگردانی تئاتر هم فعالیت می‌کند.

بازیگر سریال وضعیت سفید می‌گوید که علاقه اش به بازیگری به دوران کودکی باز می‌گردد، اما این خواسته جدی گرفته نمی‌شد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۷ ساله بود بعلت نوع و لحن بیان وارد گویندگی رادیو شد. بعد از رادیو به دانشگاه می‌رود، اما خیلی زود انصراف داده و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ حاضر می‌شود تا اینکه در سال ۸۶ در ۲۰ سالگی اولین تجربه اش را در تئاتر بدست آورد. اولین کار او مرگ اثر وودی آلن به کارگردانی محسن میرزاخانی است.
عرفان ابراهیمی در سریال های آنام، وضعیت سفید، همه بچه‌های من، آب پریا و تا ثریا نیز بازی کرده است.

سریال حورا چند قسمت مرجان قمری

مرجان قمری متولد ۱۳۶۰ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر و کاردانی فیلمسازی بوده و بازیگری را سال ۷۷ با نمایش حسنک کجایی آغاز کرد، سپس فعالیت خود را با بازی در نمایش آهوی از دست رفته در سال ۱۳۸۳ ادامه داد.

قمری سال ۱۳۹۲ با فیلم عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان در کنار بازیگرانی، نظیر باران کوثری و نوید محمدزاده وارد سینما شود. این بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال «در حاشیه ۲»، «سایه بان» و «دروازه ساعات» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مرجان قمری موفق به دریافت جایزه بازیگری اول زن از جشنواره پلیس در سال ۱۳۸۳ و جایزه بازیگری اول زن از جشنواره کودک اصفهان در سال ۱۳۸۵ شده است.

بازیگران و عوامل سریال حورا

فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، گیتی معینی، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی، مرجان قمری، ندا عقیقی، فرزاد حاتمیان، عاطفه سمرقندی، ندا عباسی، نوشین حسن زاده، حسام خلیلی نژاد و ضحی منفرد در سریال حورا به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل دیگر این سریال نیز می‌توان به مدیر فیلمبرداری:بهنام کریمی، برنامه ریز:مینا نیکو، منشی صحنه:پریسا تاج الدین، تیتراژ:مجید کاشانی، تدوین:پرهام وفایی، آهنگساز:محمد ابراهیمیان، طراح صحنه:سعید هنرمند، طراح لباس:شیده محمودزاده، طراح گریم:محمود دهقانی، مدیر صدابرداری:وحید دوزنده، جانشین تولید:پرویز کاظم لو و مدیر تولید:رایموند رسولی اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید