قتل مرد جوان در دوئل عشقی

قتل مرد جوان در دوئل عشقی

سروش چاقوی میوه خوری را از داخل آرایشگاه برداشته بود و با آن ضربه‌ای به بازوی مهدی زد. مهدی هم با قمه به او حمله کرد و در این میان ما نیز چند ضربه با چاقویی که همراه داشتیم به سمت او پرتاب کردیم.

کد خبر : ۹۲۲۵۷
بازدید : ۱۲۱۹۱
متهم

دوئل مرگبار دو پسر عاشق پیشه بر سر یک دختر با قتل یکی و فرار دیگری پایان یافت. روز ۱۳ فروردین گزارش مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر جوان مقابل آرایشگاهی با ضربات متعدد چاقو و قمه مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است

در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ صاحب آرایشگاهی رفتند که جنایت در مقابل آن رخ داده بود.
او در تحقیقات گفت: لحظاتی قبل از درگیری مقتول به همراه یکی از دوستانش به آرایشگاهم آمد و من در حال کوتاه کردن موی او بودم که پسر جوانی حدوداً ۱۸ ساله وارد مغازه‌ام شد. او با مقتول شروع به جر و بحث کرد و من که این وضعیت را دیدم، آن‌ها را از مغازه بیرون کرده و گفتم اگر می‌خواهید دعوا کنید بهتر است بیرون باشید.

او ادامه داد: همزمان سه نفر دیگر به پسر جوانی که وارد مغازه‌ام شده بود و مهدی نام داشت ملحق شدند. آن‌ها با قمه و چاقو به جان مقتول افتاده و درنهایت هم از محل متواری شدند.

دستگیری دو متهم

به دنبال اظهارات مرد آرایشگر و در تحقیقات میدانی، هویت عاملان این درگیری شناسایی شد. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند دو نفر از افرادی را که در درگیری حضور داشتند بازداشت کنند.

سن دو متهم جوان زیر ۱۸ سال بود که یکی از آن‌ها در تحقیقات گفت: مهدی مدتی است که عاشق دختری به‌نام ریحانه شده است. اما مدتی بعد فهمید که مقتول هم عاشق همان دختر بود و مهدی خیلی تلاش کرد که مقتول (سروش) دست از سر ریحانه بردارد.
اما سروش دست بردار نبود و برای همین مهدی تصمیم گرفت که او را تنبیه کند. او ادامه داد: روز حادثه سروش را تعقیب کردیم و زمانی که وارد آرایشگاه شد، مهدی نیز وارد شد و از او خواست که دست از سر ریحانه بردارد. درگیری آن‌ها از داخل آرایشگاه به بیرون کشیده شد.

سروش چاقوی میوه خوری را از داخل آرایشگاه برداشته بود و با آن ضربه‌ای به بازوی مهدی زد. مهدی هم با قمه به او حمله کرد و در این میان ما نیز چند ضربه با چاقویی که همراه داشتیم به سمت او پرتاب کردیم.

بعد هم از محل متواری شدیم. با توجه به اینکه سن دو متهم دستگیر شده زیر ۱۸ سال بود، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، آن‌ها به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند و تحقیقات برای دستگیری قاتل و همدستش ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید