قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ با افت ۲.۷۱ درصد به ۵۶,۷۱۲ دلار معادل ۱,۵۱۰,۸۰۰,۷۱۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۴۰۱
بازدید : ۴۹۳۸
بیت کوین
فرادید | بیت کوین دوباره به کانال ۵۶ هزار سقوط کرد. امروز ۱۹ فروردین ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۷۱ درصد به ۵۶,۷۱۲ دلار معادل ۱,۵۱۰,۸۰۰,۷۱۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۸.۰۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

ریزش گسترده بیشتر ارز‌های دیجیتالی باعث کاهش محسوس ارزش بازار آن‌ها نسبت به روز قبل شد. در حال حاضر قیمت بیت کوین با کاهش بیش از ۳ درصد به قیمت ۵۶ هزار و ۷۱۲ دلار رسید. عمده دلیل کاهش قیمت بیت کوین به کاهش تقاضا در شرق آسیا به خصوص کره جنوبی باز می‌گردد.

به گزارش فرادید؛ پس از از دست دادن شتاب در محدوده ۵۸۰۰۰ دلار، قیمت بیت کوین افت دیگری را آغاز کرد. بیت کوین در زیر سطح حمایتی ۵۷۲۰۰ و ۵۷، ۰۰۰ دلار معامله شد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۵، ۵۰۰ دلار است که زیر آن خطر کاهش شدید در سری‌های آتی به قیمت ۵۲، ۰۰۰ دلار وجود دارد.

مدیرعامل بزرگ‌ترین بانک آمریکا در یادداشتی برای سهامداران ارشد این بانک خواهان ورود جدی‌تر نهاد‌های نظارتی به بازار ارز‌های دیجیتالی شده است.
جیمی دیمون با بیان اینکه ارز‌های دیجیتالی به یک ضرورت تبدیل شده اند که باید هر چه زودتر به آن‌ها پرداخته شود، افزود: بدون ورود جدی نهاد‌های نظارتی نمی‌توان نسبت به توقف رشد بانکداری در سایه، ریسک‌های فضای سایبری و جرایم گسترده در حوزه هوش مصنوعی امیدوار بود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید