قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

قیمت هر اونس طلای جهانی امروز، ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا لحظه تنظیم گزارش با ثبت کاهش ۰.۰۹ درصد به ۱۷۳۴ دلار و ۹۰ سنت رسید.

کد خبر : ۹۲۴۰۸
بازدید : ۵۶۹۹
قیمت طلا
فرادید | طلا همچنان در کانال ۱۷۰۰ باقی مانده است. امروز ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰، قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افت ۰.۰۹ درصد به ۱۷۳۴ دلار و ۹۲ سنت رسیده است.

معاملات آینده طلا در روز چهارشنبه با کاهش قیمت روبرو شد و پس از ارسال سود در هر چهار معاملات گذشته، روند بازگشت به بازار کاهش یافت.

در جلسه فدرال رزرو این صورت جلسه‌ها نشان داد که اعضای کمیته بازار آزاد فدرال توافق کردند که بیماری همه گیر کرونا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و اقتصادی شدید در سراسر آمریکا و جهان می‌شود و خاطرنشان کردند که شاخص‌های فعالیت اقتصادی و اشتغال اخیراً تغییر کرده است، اگرچه بخش‌هایی که بیش از همه تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته اند و ضعیف باقی مانده اند.

به گفته استفن اینس، استراتژیست بازار جهانی شرکت اکسی کورپ، طلا پس از انتشار سلسله آمار اقتصادی مطلوب آمریکا که احیای اقتصادی سریع این کشور را نشان داد، با اندکی سودگیری و کاهش قیمت روبرو شد.

به گزارش فرادید؛ با این حال ملایم شدن بازده اوراق قرضه از وضعیتی حکایت دارد که در آن بانک‌های مرکزی سراسر جهان برای حمایت از احیای اقتصادی، سیاست‌های پولی را تسهیلی نگه می‌دارند و این موضوع دستکم در میان مدت از قیمت طلا پشتیبانی خواهد کرد.

در سال جاری تاکنون قیمت طلا برای جذب حرکت صعودی پایدار تلاش کرده است، بسیاری از تحلیلگران همچنان خوش بین هستند که روند صعودی فلز گرانبها به خوبی حفظ خواهد شد، زیرا نرخ بهره در پایین‌ترین سطح تاریخی خود باقی خواهد ماند.

طبق جدیدترین آمار اقتصادی، مشاغل جدید آمریکا در فوریه بالاترین میزان رشد را در دو سال اخیر داشت و استخدام با تقویت تقاضای داخلی در بحبوحه پیشرفت واکسیناسیون کووید ۱۹ و کمک اقتصادی دولت، شتاب گرفت.

صندوق بین المللی پول پیش بینی خود از نرخ رشد اقتصاد جهانی را بالا برد و انتظار دارد اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۱ به میزان شش درصد رشد کند.
قیمت لحظه ای طلا در بازار جهانی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید