نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

قیمت سکه طرح جدید با ۱.۵ درصد کاهش، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۱.۴۶ درصد به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۷۹ هزارتومان فروخته شد. همچنین همزمان با روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز غروب در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۴۳۸
بازدید : ۶۳۳۶
نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۴۸ دلار قرار دارد. البته برخلاف روند افزایشی قیمت انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با کاهش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۰.۷۲ تا ۱.۵ درصد مثبت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با ۱.۵ درصد کاهش، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۱.۴۶ درصد به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۷۹ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۴۰۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۷۷ درصد کاهش به چهار میلیون و ۵۴۹ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۰.۷۲ درصدی به یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
همزمان با روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز غروب در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۵۷۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز ظهر روز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۹۹۵ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۹ هزار و ۴۲۵ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و قیمت و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۴ هزار و ۲۸۸ تومان و ۲۳ هزار و ۸۰۷ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۵۴۹ تومان فروش و با نرخ ۲۷ هزار و ۹۸۴ تومان خریداری شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۷۸۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۵۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۷۶۰ تومان و ۳ هزار و ۳۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و چهار هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید