قیمت روز بیت کوین، اتریوم و تتر شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

قیمت روز بیت کوین، اتریوم و تتر شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین در اولین روز هفته به ۶۱ هزار و ۱۲۳ دلار معادل یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۱۹۶ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۱۷۶ دلار رسیده که معادل ۵۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۱.۰۵ سنت معادل ۲۷ هزار و ۴۷۶ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۶ هزار و ۸۲ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۴۶۱ دلار معادل ۱۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان دست یافت.

کد خبر : ۹۲۴۵۷
بازدید : ۵۴۸۱
قیمت روز بیت کوین، اتریوم و تتر شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که ۲۳ اسفند ماه به رقم بی سابقه ۶۱ هزار و ۶۸۳ دلار رسیده بود، حالا قیمت بیت کوین در اولین روز هفته به ۶۱ هزار و ۱۲۳ دلار معادل یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۱۹۶ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۱۷۶ دلار رسیده که معادل ۵۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۱.۰۵ سنت معادل ۲۷ هزار و ۴۷۶ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۶ هزار و ۸۲ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۴۶۱ دلار معادل ۱۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان دست یافت.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۷۶۸ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۴۳۶ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال پیش از این در ۳ اسفند ماه جاری توانسته بود از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۵۸ هزار و ۳۳۰ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما یکی دیگر از شگفتی سازان بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۱۲۳۶ درصدی توانسته تا کانال ۲۰۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۲۵۱ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۲۱ درصد رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۴۸۰ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۵ میلیون و ۴۰۶ هزار واحد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۵ میلیون و ۴۰۶ هزار واحد خواهد بود.

قیمت ریپل، بایننس کوین و تتر

ارز دیجیتال ریپل که چهارمین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول ماه‌های اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که قیمت ریپل دوباره به کانال ۳۰ سنت بازگشت و در حال حاضر نیز به ۱۰۵ سنت رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۴۴ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۴۴ میلیارد و ۳۷۶ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۴۵ میلیارد و ۸۴۶ میلیون می‌رسد. قیمت ریالی تتر طی هفته‌های گذشته تا کانال ۲۱ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۵ هزارتومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل تا ساعت 09:50

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت معادل به تومان

بیت کوین

57.123

یک میلیارد و 594 میلیون و 196 هزارتومان

اتریوم

2176

56 میلیون و 770 هزارتومان

بایننس

461

12 میلیون و 36 هزار تومان

تتر

1

26 هزار و 82 تومان

ریپل

1.05

27 هزار و 476 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید