قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۳

قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۳

امروز ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با ثبت رشد ۰.۲۷ درصدی به ۵۹,۸۵۴ دلار معادل ۱,۵۶۵,۱۱۹,۹۳۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۵۳۲
بازدید : ۴۳۷۴
بیت کوین
فرادید | بیت کوین در یک رفت و برگشت قیمتی دوباره صعودی شد. قیمت بیت کوین امروز ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۰.۲۷ درصدی به ۵۹,۸۵۴ دلار معادل ۱,۵۶۵,۱۱۹,۹۳۲ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۲.۹۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۶.۱ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۲۸% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱،۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۲.۷۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ نوسان شدید در بازار منجر به رسیدن بیت کوین به سقف ۶۱۲۷۶ دلار در روز شنبه شد. با این حرکت ناگهانی، قیمت بیت کوین توانست از رمحدوده قیمتی ۰۰۰۰ خارج شود. این ارز پرچمدار هفته‌ها در تلاش بود تا از مقاومت ۶۰۰۰۰ دلار عبور نماید.

ورود حجم‌های معاملاتی بزرگ به کیف پول بیت کوین نشان دهنده تغییر روند به سمت صعود بازار در هفته آتی می‌باشد. قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود ۶۰۰۰۰ دلار را دنبال می‌کند، اما با افزایش ۱۵ درصدی حجم معاملات در صرافی‌ها، در کمتر از ۲۴ ساعت، روند صعودی در قیمت بیت کوین محتمل است.

البته هنوز مشخص نیست این رالی چقدر قوی است و چقدر دوام دارد. آن طور که در هفته‌های گذشته دیده ایم، حرکات شدید قیمت در آخر هفته‌ها زیاد پایدار نمی‌مانند، همانطور که تا این لحظه بیت کوین نسبت به روز گذشته کمی افت قیمت داشته اشت.

شایان ذکر است که بیت کوین با عبور از ۸۰ درصد ارزش بازار نقره با فاصله کمی از این فلز، به روند حرکتی خود در جهت جایگزینی و عبور از سطح ارزش بازارفلزات گرانبها ادامه می‌دهد.
ارزش بازارهای جهانی
براساس اطلاعات دریافتی ازسایت CompaniesMarketCap، در زمان انتشار این مطلب ارزش بازار بیت کوین برابر با ۱.۱۱۲ تریلیون دلار است، در حالی که نقره ارزش بازاری بالغ بر ۱.۳۸۴ تریلیون دلار دارد که نشان دهنده‌ی ۸۰.۴۳ درصد از ارزش بازار این فلز ارزشمند می‌باشد.

این رویداد مهم، پس از آن اتفاق می‌افتاد که بیت کوین در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) با قیمت ۶۱۲۲۲ دلار معامله شد و اوج قیمت خود را در دو هفته اخیر تجربه کرد. قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود ۵۹,۸۵۴ دلار است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید