۱۰ برنامه‌ی رایگان صورت‌حساب برای کسب‌وکار‌های کوچک

۱۰ برنامه‌ی رایگان صورت‌حساب برای کسب‌وکار‌های کوچک

در حال حاضر نرم‌افزار‌های صورت‌حساب و اپلیکیشن‌های پرداخت فوق‌العاده‌ای در بازار وجود دارد، که هر کدام خدمات ویژه‌ای دارند و بسیاری از آن‌ها کاملا رایگان هستند. هم‌چنین بسیاری از اپلیکیشن‌ها هستند که خدمات پرداخت الکترونیک نظیر کیف پول، خرید قسطی انواع کالا، تراکنش‌های روزانه مثل خرید انواع بسته اینترنت و. رو با یک تجربه‌کاربری خوب و امنیت بالا در اختیار کاربران می‌گذارند.

کد خبر : ۹۲۵۶۵
بازدید : ۴۷۷۳
۱۰ برنامه‌ی رایگان صورت‌حساب برای کسب‌وکار‌های کوچک
صاحبان کسب‌وکار‌های وکوچک قطعا به دنبال هزینه‌های بیشتر نیستند، به‌ویژه هزینه‌های مربوط به صورت‌حساب و فاکتور. به همین دلیل باید به دنبال روش‌های حرفه‌ای برای صورت‌حساب باشید؛ روش‌هایی که استفاده‌ی ساده و آسانی دارند و به شکل ایمن و مطمئن کار می‌کنند.

در حال حاضر نرم‌افزار‌های صورت‌حساب و اپلیکیشن‌های پرداخت فوق‌العاده‌ای در بازار وجود دارد، که هر کدام خدمات ویژه‌ای دارند و بسیاری از آن‌ها کاملا رایگان هستند. هم‌چنین بسیاری از اپلیکیشن‌ها هستند که خدمات پرداخت الکترونیک نظیر کیف پول، خرید قسطی انواع کالا ، تراکنش‌های روزانه مثل خرید انواع بسته اینترنت و. رو با یک تجربه‌کاربری خوب و امنیت بالا در اختیار کاربران می‌گذارند. با این حال، با ارتقای اختیاری برنامه‌ها یا انجام پردازش‌های مربوط به کارت اعتباری ممکن است مجبور به پرداخت هزینه شوید. فریلنسر‌هایی که هر ماه پنج یا شش صورت‌حساب به کارفرمای خود ارسال می‌کنند، تا کسب‌وکار‌های بزرگ‌تری که باید به حساب و زمان‌بندی کار چندین کارمند رسیدگی کنند، همه می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزارها، صورت‌حساب‌ها، فاکتور‌ها و برنامه‌ی زمان‌بندی خود را به آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش ممکن انجام دهند. در ادامه‌ی این مقاله با ۱۰ مورد از برترین نرم‌افزار‌های رایگان صورت‌حساب آشنا می‌شوید.

1- Handdy

کسب‌وکارهای کوچک مطمئنا مجذوب Handdy خواهند شد، آن هم به خاطر قابلیت "Pay Me Now"، که به صورت خودکار ایمیل‌هایی را برای مشتریان می‌فرستد و نزدیک بودن موعد پرداخت یا تاخیر در پرداخت را به آن‌ها یادآوری می‌کند. نسخه‌ی آزمایشی این پلتفرم برای تنها یک مشخصات کاربری رایگان است و امکان صدور بی‌نهایت فاکتور را دارد. تنها نکته‌ی منفی این است که در این نسخه‌ی رایگان، فاکتورهای صادرشده دارای لوگوی Handdy هستند.

2- Due

صورت‌حساب و کیف پول Due مبتنی بر فضای ابری است و با نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی Basecamp، QuickBooks و PayPal ادغام شده است. نصب و استفاده از این برنامه کاملا رایگان است. Due امکان پرداخت بسیار آسانی را برای مشتریان شما فراهم می‌کند. حتی می‌توانید این برنامه را با وب‌سایت خود ادغام کنید. خدمات این برنامه کاملا رایگان است، به جز 2.7 درصد هزینه‌ی پرداخت نقل و انتقالات کارت اعتباری.

3- Sighted

Sighted جدیدترین و درخشان‌ترین شرکت صدور صورت‌حساب است. عملکرد آسان، پرداخت‌های یکپارچه‌ی جهانی، ثبت هزینه‌ها و بارگذاری فایل CSV برای تمام داده‌های کاربر از امکانات و قابلیت‌های این برنامه هستند که همه تحت سیستم امنیتی بسیار پیشرفته‌ای فعالیت می‌کنند.

5- Mr. Biller

Mr. Biller برنامه‌ای مبتنی بر فضای ابری است که برای فریلنسرها بسیار مناسب است. این برنامه امکان تولید تعداد محدودی صورت‌حساب دارد. در طرح رایگان این برنامه، فاکتورها به آسانی و به سرعت تولید و ارسال می‌شوند، اما بک‌آپ اطلاعات را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد. اگر مایل به دریافت و ثبت اطلاعات فاکتورهای خود هستید، باید برنامه را با پرداخت هزینه‌ای معادل 9.95 دلار ارتقا دهید.

6- Invoicera

طرح رایگان Invoicera امکان صدور فاکتور نامحدود را در اختیار سه کاربر قرار می‌دهد. به‌روزرسانی‌های Invoicera برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار کارآمد است. هر طرح پرمیوم در این برنامه، به مدت 30 روز اعتبار دارد، به همین دلیل Invoicera برای کسب‌وکارهای در حال رشد گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

7- Nutcache

Nutcache با ادغام ردیاب زمان، صدور فاکتور و مدیریت هزینه‌ها، هم ابزاری برای صورت‌حساب است و هم نرم‌افزار ردیابی پروژه. این برنامه برای کسب‌وکارهای کوچک فوق‌العاده است: امکان استفاده‌ی 20 کاربر از یک برنامه و 1 گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی طرح‌ها که شامل پشتیبانی هم می‌شود؛ اگر چه حدود 7 روز طول می‌کشد تا به درخواست شما پاسخ داده شود. این نرم‌افزار برای متمرکز کردن کارهای پیچیده و اطمینان از صحت اطلاعات در صدور فاکتور و مدیریت پروژه، بی‌نظیر است.

7- Brightbook

با استفاده از Brightbook صدور فاکتور به سادگی هر چه تمام‌تر انجام می‌شود. با استفاده از حساب رایگان خود در این برنامه می‌توانید نرم‌افزار حساب‌داری هم دریافت کنید. به این ترتیب، می‌توانید صورت‌حساب‌های بانکی خود را هم وارد کنید تا سود و زیان کسب‌وکارتان را ببینید. چندین کاربر می‌توانند از این برنامه استفاده کنند، اما برای افزایش امنیت اطلاعات و حریم خصوصی خود، می‌توانید دسترسی‌ها را محدود کنید.

8- Wave Accounting

Wave Accounting برای کسانی که از حساب‌داری سررشته‌ای ندارند، طراحی شده است. این برنامه ابزارهای کاملا رایگانی دارد، مانند نرم‌افزار صورت‌حساب، حساب‌داری، حقوق و اسکن رسیدها. پردازش‌های مربوط به کارت اعتباری شامل هزینه می‌شود، که با توجه به امکانات و قابلیت‌های متنوع و کاربردی این برنامه، مبلغی ناچیز است.

9- Zoho

طرح رایگان Zoho برای کسانی مناسب است که کمتر از پنج مشتری دارند. صورت‌حساب Zoho طبیعتا با برنامه‌های خاص این شرکت ادغام می‌شوند، اما قابلیت ادغام شدن با اپلیکیشن‌های دیگری مانند Google Drive، Dropbox، PayPal، Stripe و OneDrive را هم دارد. از این برنامه می‌توانید هم در گوشی‌های هوشمند و هم لپ‌تاپ و کامپیوترهای شخصی استفاده کنید.

10- Reliabills

Reliabills یک طرح رایگان فوق‌العاده برای تعداد نامحدودی فاکتور دارد. ایمیل‌های خودکار یادآوری و فاکتورهای تکراری در این برنامه کاملا رایگان هستند و شامل هزینه نمی‌شوند. تنها نکته این است که اگر می‌خواهید پرداخت آنلاین داشته باشید یا کارت اعتباری اضافه کنید، باید نسخه‌ی رایگان را به نسخه‌ی پرمیوم ارتقا دهید. برخی شرایط خاص هم شامل هزینه می‌شود، اما اگر تنها به دنبال صورت‌حساب‌های موثق و منظم هستید، Reliabills بهترین گزینه است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید