قیمت رمز ارز؛ بیت کوین، اتریوم، تتر چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

قیمت رمز ارز؛ بیت کوین، اتریوم، تتر چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

یمت بیت کوین در پنجمین روز هفته به ۶۴ هزار و ۱۴۱ دلار معادل یک میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۹۸۹ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۳۷۲ دلار رسیده که معادل ۶۱ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۱.۹۲ سنت معادل ۴۹ هزار و ۶۶۷ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۹۱۰ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۵۷۴ دلار معادل ۱۴ میلیون و ۸۹۲ هزار تومان دست یافت

کد خبر : ۹۲۶۴۸
بازدید : ۶۰۱۷
قیمت رمز ارز؛ بیت کوین، اتریوم، تتر چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که ۲۵ فروردین ماه به رقم بی سابقه ۶۴ هزار و ۴۴۱ دلار رسید، حالا قیمت بیت کوین در پنجمین روز هفته به ۶۴ هزار و ۱۴۱ دلار معادل یک میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۹۸۹ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۳۷۲ دلار رسیده که معادل ۶۱ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۱.۹۲ سنت معادل ۴۹ هزار و ۶۶۷ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۹۱۰ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۵۷۴ دلار معادل ۱۴ میلیون و ۸۹۲ هزار تومان دست یافت.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۸۳۱ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۴۶۵ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال پیش از این در ۲۳ اسفند ماه جاری توانسته بود از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۶۱ هزار و ۶۸۳ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما یکی دیگر از شگفتی سازان بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۱۴۰۲ درصدی توانسته تا کانال ۲۰۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۲۷۲ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۲۸ درصد رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۵۳۸ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۵ میلیون و ۴۶۰ هزار واحد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۵ میلیون و ۴۶۰ هزار واحد خواهد بود.

قیمت ریپل، بایننس کوین و تتر

ارز دیجیتال ریپل که چهارمین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول ماه‌های اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که با پیروزی در نخستین دادگاه، قیمت ریپل دوباره به روند صعودی بازگشت و در حال حاضر نیز به ۱.۹۲ دلار رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۴۵ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۴۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۴۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون می‌رسد. قیمت ریالی تتر طی هفته‌های گذشته تا کانال ۲۴ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۵ هزارتومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل تا ساعت 09:40

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت معادل به تومان

بیت کوین

64.141

یک میلیارد و 661 میلیون و 989 هزارتومان

اتریوم

2372

61 میلیون و 469 هزارتومان

بایننس

574

14 میلیون و 892 هزار تومان

تتر

1

25 هزار و 910 تومان

ریپل

1.92

49 هزار و 667 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید