سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو

سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو

امروز شرکت لنوو که کمپانی چینی و بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست، به یک برند نام آشنا و قابل اعتماد در حوزه‌ی لپ‌تاپ تبدیل شده و برای غول‌های این حوزه، به رقیبی جدی بدل شده

کد خبر : ۹۲۶۷۴
بازدید : ۵۶۲۸
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
فرادید | لنوو و پیشتر شرکت ام‌اس‌آی، دو تولید کننده‌ی لپ‌تاپی بودند که همچون کمپانی‌های موبایل سازی هواوی و شیائومی، تا حد قابل توجهی قیمت‌های لپ‌تاپ را برای خریداران، تعدیل کردند و محصولاتی قابل قبول و با کیفیت، برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید‌های اقتصادی‌تر بودند ارائه کردند.

به گزارش فرادید؛ امروز شرکت لنوو که کمپانی چینی و بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست، به یک برند نام آشنا و قابل اعتماد در حوزه‌ی لپ‌تاپ تبدیل شده و برای غول‌های این حوزه، به رقیبی جدی بدل شده. در این مطلب به بررسی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های این شرکت می‌پردازیم.

سری لپ‌تاپ‌های لنوو Legion

لپ‌تاپ‌های سری Legion به‌صورت اختصاصی برای گیمر‌ها طراحی شده‌اند. انواع گروه‌های آماتور تا حرفه‌ای دنیای بازی، می‌توانند از گزینه‌های متعدد موجود در این خانواده بهره ببرند. لپ‌تاپ‌های سری Legion به آخرین نسخه‌ی موجود از پردازنده‌های لپ‌تاپ مجهز هستند و با بهره‌برداری از حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع PCIe SSD، سرعت قابل‌توجهی را در بارگذاری بازی‌ها ارائه می‌کنند. لپ‌تاپ‌های Legion به سری Y نیز شهرت دارند.

Lenovo Legion Y۵۲۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
ارزان‌ترین عضو خانواده‌ی Legion با پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce GTX ۱۰۵۰ عرضه می‌شود که قابلیت اجرای بازی‌ها با کیفیت قابل‌قبول را دارد. البته نسخه‌ی مجهز به GeForce GTX ۱۰۶۰ نیز قابل خرید است که قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته‌تر مانند پشتیبانی از واقعیت مجازی دارد. از قابلیت‌های دیگر این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل و نور پس‌زمینه‌ی کیبورد با طراحی خاص قرمزرنگ اشاره کرد.

Lenovo Legion Y۷۲۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
لپ‌تاپ Y۷۲۰ با مشخصات سخت افزاری کمی بهتر از مدل قبلی به بازار عرضه می‌شود. این نسخه به‌صورت پیش‌فرض با پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX ۱۰۶۰ در دسترس قرار دارد که قابلیت‌های واقعیت افزوده و بازی با بالاترین کیفیت و تنظیمات را در اختیار شما می‌گذارد. از قابلیت‌های دیگر نیز می‌توان به نور پس‌زمینه‌ی RGB برای کیبورد با قابلیت برنامه‌ریزی اشاره کرد.

Lenovo Legion Y۹۲۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
حرفه‌ای‌ترین محصول خانواده‌ی Legion امکان اجرای جدیدترین بازی‌های ویدئویی را بالاترین تنظیمات گرافیکی به کاربر ارائه می‌کند. این لپ‌تاپ به پردازنده‌ی گرافیکی GTX ۱۰۷۰ مجهز است و همچنین کیبورد مکانیکی RGB، کارایی آن را در بازی چند برابر می‌کند. به‌علاوه، کاربران امکان اورکلاک کردن پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی این لپ‌تاپ را هم دارند.

سری لپ‌تاپ‌های لنوو Ideapad

لپ‌تاپ‌های آیدیاپد در دسته‌ی کاربری عمومی قرار می‌گیرند. لپ‌تاپ‌های لنوو در دسته‌ی Ideapad را می‌توان گزینه‌های عمومی و مناسب انواع کاربران دانست. اگر شما کاربری بازی معمولی یا تنها کار‌های روزمره مانند مرور وب و پیام‌رسانی و موارد مشابه داشته باشید، Ideapad گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. لپ‌تاپ‌های Ideapad در مدل‌های گوناگون با نام‌گذاری متنوع عرضه می‌شوند که هرکدام، کارایی متفاوتی دارند. این لپ‌تاپ‌ها به‌اندازه‌ی خانواده‌های دیگر همچون Thinkpad و Legion سنگین و قدرتمند نیستند، اما تنوع زیادی دارند. در ادامه تفاوت زیرمجموعه‌های Ideapad را شرح می‌دهیم:

Lenovo Ideapad ۷۰۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
این لپ‌تاپ‌ها گران‌ترین دسته‌ی محصولات Ideapad محسوب می‌شوند. لپ‌تاپ‌های سری Ideapad ۷۰۰ بالاترین قدرت و کارایی را دارند و در انواع ۱۵ تا ۱۷ اینچی به بازار عرضه می‌شوند. لپ‌تاپ Ideapad ۷۰۰، بهترین مدل لپ‌تاپ لنوو برای نیاز‌های روزمره و همچنین وظایف پردازشی نه‌چندان حرفه‌ای به‌شمار می‌رود.

Lenovo Ideapad ۵۰۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
این مدل از لپ‌تاپ‌های خانواده Ideapad با قیمتی نسبتا پایین‌تر از مدل‌های ۷۰۰ به بازار عرضه می‌شوند و قدرت پردازشی کمتری دارند. لپ‌تاپ‌هایی با طراحی مرسوم و ساده که در دسته‌ی میان‌رده قرار می‌گیرند و انتخاب‌های مناسبی هم برای کودکان هستند.
✓ Lenovo Ideapad ۳۰۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
مدل‌های اقتصادی لپ‌تاپ Ideapad با عدد ۳۰۰ به بازار عرضه می‌شوند که انواع ۱۷ و ۱۵ و ۱۴ اینچی دارند. اگرچه مشخصات فنی لپ‌تاپ‌های Ideapad ۳۰۰ عالی نیست، اما آن‌ها گزینه‌هایی قابل‌توجه و مقرون‌به‌صرفه برای دانش‌آموزان و دانشجویان محسوب می‌شوند.

سری لپ‌تاپ‌های لنوو Yoga

همان‌طور که از نام دسته‌ی Yoga بر می‌آید، با لپ‌تاپ‌هایی کاملا انعطاف‌پذیر و چندکاره روبه‌رو هستیم. کیبورد لپ‌تاپ لنوو یوگا به‌راحتی تا زاویه‌ی ۳۶۰ درجه می‌چرخد و به‌نوعی یک لپ‌تاپ دوکاره را در اختیار شما قرار می‌دهد. نمایشگر لمسی، از مشخصات اصلی خانواده‌ی یوگا به‌شما می‌رود که آن‌ها را به گزینه‌های جالب‌توجه برای طرفداران تبلت نیز تبدیل می‌کند.

Lenovo Yoga ۹۰۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
در این دسته هم از بالارده‌ترین لپ‌تاپ شروع می‌کنیم. سری یوگا ۹۰۰ گران‌ترین نسخه از لپ‌تاپ‌های Yoga محسوب می‌شود که طبیعتا کارایی و قدرت بیشتری را هم به کاربر ارائه می‌کند. محصولات این دسته در بازه‌ی قیمتی ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار در بازار عرضه می‌شوند. لپ‌تاپ یوگا ۹۰۰ به‌لطف قدرت پردازشی بالا، برای انجام وظایفی همچون ویرایش محتوای ویدیویی در کنار قابلیت حمل آسان و طراحی چشم‌نواز بهترین مدل لپ‌تاپ لنوو در دسته‌ی یوگا به شمار می‌رود.

Lenovo Yoga ۷۰۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی یوگا ۷۰۰ نیز در کنار قابلیت حمل آسان و کاربری دوگانه، قدرت پردازشی قابل‌قبولی را به کاربر ارائه می‌کنند. انجام فعالیت‌های چندوظیفگی از مرور وب تا مصرف محتوای رسانه‌ای و ویرایش تصویر، به‌راحتی با لپ‌تاپ‌های یوگا ۷۰۰ انجام می‌شود. یکی از حرفه‌ای‌ترین محصولات در این دسته، Yoga ۷۲۰ نام دارد که در دو نسخه‌ی ۱۳ و ۱۵ اینچی، قابلیت‌هایی همچون حافظه‌ی ذخیره‌سازی سریع و نمایشگر لمسی ۴K را به کاربر ارائه می‌کند.

✓ Lenovo Yoga ۵۰۰
معرفی سه سری از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو
دسته‌ی پایین‌رده از خانواده‌ی یوگا، وظایف روزمره‌ی کاربر را به‌خوبی انجام می‌دهد و مشکلی بابت انجام فعالیت‌هایی همچون مرور وب، پردازش متن و پیام‌رسانی ندارد. از نمونه‌های موجود در بازار می‌توان به Yoga ۵۳۰ و ۵۱۰ اشاره کرد که با پردازنده‌های اینتل و AMD در دسترس قرار دارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید