قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۶

امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با ثبت ۰.۲۰ درصد کاهش به ۶۳,۱۳۴ دبار معادل ۱,۶۶۶,۰۳۸,۳۴۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۶۷۶
بازدید : ۵۹۲۲
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین وارد کانال ۶۳ هزار دلار شد. قیمت بیت کوین امروز ۲۶ فروردین ماه طی ۲۴ ساعات گذشته با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۶۳,۱۳۴ دلار معادل ۱,۶۶۶,۰۳۸,۳۴۷ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ (۱۴ April ۲۰۲۱) معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲.۶۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. اطلاعات کوین دسک نشان می‌دهد ارزش بیت کوین در روز‌های اخیر بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

پس از اینکه قیمت بیت کوین یکی دو روزی بالاتر از تراز ۶۰ هزار دلار باقی ماند، گمانه‌زنی‌های جامعه درباره گام بعدی این روند صعودی منجر شد که این دارایی بتواند رکورد جدیدی را بالاتر از تراز ۶۱ هزار و ۸۰۰ دلار ترسیم کند.

به گزارش فرادید؛ طبق معمول این عملکرد چشمگیر باعث شد سرمایه بازار بیت کوین نیز افزایش یابد و به بالاترین سطح خود در تراز ۱.۲ تریلیون دلار برسد. ارزش کل بازار اکنون به ۲.۲۴ تریلیون دلار رسیده است و به این معناست که تنها یک تار مو با عبور از ارزش بازار اپل فاصله دارد.

بیت کوین با قیمت ۶۴۰۰۰ دلار تبدیل به ششمین ارز بزرگ جهان می‌شود و در یک رده بالاتر از پوند انگلیس قرار می‌گیرد.

این امر باعث می‌شود تا بیت کوین به ششمین ارز بزرگ جهان تبدیل شود. این یک افزایش خارق العاده برای بیت کوین و کل بازار رمزنگاری در سال جاری محسوب می‌شود. فقط چند روز پیش، بیت کوین موفق شد دلار استرالیا (AUD) را پشت سر بگذارد و به رکورد زنی خود ادامه دهد.

همچنین نشانه‌هایی وجود دارد که فعالان بورس وال استریت بالاخره پس از حدود یک دهه از راه اندازی ارز‌های دیجیتالی در حال قبول آن‌ها هستند. برای نخستین بار قرار است تا سهام صرافی ارز‌های دیجیتالی کوین بیس در بورس وال استریت عرضه اولیه شود.

ارزش اولیه سهام این صرافی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود. دو بانک بزرگ آمریکایی گلد من ساکس و جی پی مورگان نیز اعلام کرده اند به زودی امکان دسترسی به ارز‌های دیجیتالی را در اختیار مشتریانشان خواهند گذاشت.

ارز‌های مجازی علاوه بر سرمایه‌گذاران فردی توانسته‌اند حمایت سرمایه‌گذاران سازمانی را هم بدست آورد و بسیاری شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در ارز‌های مجازی را آغاز کرده‌اند. شرکت پرداخت آنلاین پی‌پال یکی از جدیدترین نمونه‌های این شرکت‌هاست که ارز‌های مجازی را به عنوان شکلی از پرداخت قبول کرده است.
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت قبول کرده و ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خود را در این ارز دیجیتال علنی کرده است.

نتایج نشان می‌دهد که پذیرش بیت کوین توسط سرمایه گذارانی که به دنبال گزینه‌های دیگری برای سرمایه گذاری سنتی هستند، هدایت می‌شود. به طوری که ۵۰ ٪ از دارندگان رمزنگاری آمریکا برای مقابله با تورم بیت کوین را در اختیار دارند.

این خبر برای سرمایه گذاران ارز‌های دیجتالی خبر خوبی است، زیرا اگر بیت کوین به عنوان پناهگاه در کنار بازار‌های دیگر شناخته شود کماکان شاهد جذب نقدینگی خواهد بود. هرچه قیمت بیت کوین بالا رود قیمت سایر ارز‌های دیجتالی را هم با خود بالا می‌برد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید