آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۶

بنابر اعلام وزارت بهداشت امروز ۲۶ فروردین ماه، ۳۲۱ نفر در ایران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و آمار فوتی‌های کرونا به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

کد خبر : ۹۲۷۰۰
بازدید : ۵۸۳۵
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | وزارت بهداشت، امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰، آمار فوتی‌های کرونا را ۳۲۱ نفر اعلام کرد. به این ترتیب تعداد جانباختگان این بیماری در مجموع به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

بر اساس این گزارش از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۳۳۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

طبق این گزارش؛ مجموع بیماران کرونا در کشور نیز به دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۴۱ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گزارش فرادید؛ از سوی دیگر ۴۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون نیز ۱۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت همچنین در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۸۰۴ هزار و ۳۱۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۳۸ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۲۳۵ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳ هزار و ۵۳۲ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۱۰ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۹۴۸ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۷۸ هزار و ۹۲ نفر (۹۱۵ نفر)

۲. برزیل ۳۶۲ هزار و ۱۸۰ نفر (۳ هزار و ۴۶۲ نفر)

۳. مکزیک ۲۱۰ هزار و ۸۱۲ نفر (۵۱۸ نفر)

۴. هند ۱۷۳ هزار و ۱۵۲ نفر (هزار و ۳۷ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۱۶۱ نفر (۳۸ نفر)

۶. ایتالیا ۱۱۵ هزار و ۵۵۷ نفر (۴۶۹ نفر)

۷. روسیه ۱۰۴ هزار نفر (۳۹۹ نفر)

۸. فرانسه ۹۹ هزار و ۷۷۷ نفر (۲۹۷ نفر)

۹. آلمان ۷۹ هزار و ۸۱۳ نفر (۴۰۵ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۶ هزار و ۷۵۶ نفر (۱۳۱ نفر)
۰
نظرات بینندگان
  • علی ارسالی در

    با این مسئولین دلسوزی که ما داریم تا آخر تابستان ما در تمام موارد مبتلا و فوتی از همه کشور ها جلو می زنیم و رکورد دار می شویم.تنها در بهبودیها آخر می شویم.خدا به ما رحم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید