قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۸

قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۸

امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۲.۴۸ درصد به ۶۱۵۶۰ دلار معادل ۱۵۹۰۸۳۳۳۵۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۷۰۸
بازدید : ۴۶۶۴
بیت کوین
فرادید | علیرغم حرکت صعودی بیت کوین در روز‌های اخیر، پادشاهارز‌های دیجیتال نزولی شد. قیمت بیت کوین امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ با ۲.۴۸ درصد کاهش، به ۶۱,۵۶۰ دلار معادل ۱,۵۹۰,۸۳۳,۳۵۰ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۵ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۹.۸۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۸۴.۳۴ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۲.۵۴% کاهش یافته است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴.۹۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

رالی قیمتی روز‌های اخیر احتیاط معامله گران را افزایش داده است. مایک نوگراتز- بنیان گذار شرکت سرمایه گذاری گلکسی دیجیتال گفت: بازار ارز‌های دیجیتالی رشد قیمت بی رویه‌ای داشته است. نه تنها بیتکوین بلکه ارز‌های دیگری نظیر دوج کوین یا ریپل به سطوح قیمتی بیش از حدی رسیده اند که احتمال ترکیدن حباب قیمتی آن‌ها وجود دارد. تازه واردان با ریسک بزرگی مواجهند و بهتر است محتاط باشند.

بیت کوین که شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال دنیاست و در بسیاری مواقع به بازار ارز‌های دیجیتال جهت می‌دهد، پس از ثبت رکورد جدید و عبور از مرز ۶۴ هزار و ۵۰۰ هزار دلار، روند کاهشی را دنبال می‌کند. کمترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ هزار و ۲۳۸ دلار بوده است و در همین حوالی نوسان می‌کند.
بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از سه درصد افت قیمت به ثبت رسانده است.

در حال حاضر بیت کوین در منطقه حمایتی و درسطح اصلاحی ۶۱,۳۰۰ دلار معامله می‌شود. اینجا یک سطح حمایتی افقی نیز محسوب می‌شود. اگر بیت کوین روند نزولی خود را ادامه دهد، منطقه حمایتی بعدی در ۶۰، ۰۰۰ دلار است.

درواقعیت، بیت کوین پس از عبور از سطح حمایتی خود نیازمند این است که سطح قیمتی ۶۰۲۰۰ دلار را امتحان کند و به روند صعودی خود ادامه دهد.

با وجود افت مداوم این ارز، شاخص‌های تکنیکال همچنان گاوی (صعودی) هستند. در صورت بازگشت روند صعودی بیت کوین، منطقه مقاومت بعدی در ۶۸، ۷۲۴ دلار محتمل است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید