آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۹

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ فروردین ماه ۴۰۵ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۲۷۹۳
بازدید : ۴۷۶۲
فوتی کرونا
فرادید | بنابر گزارش وزارت بهداشت امروز ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۵ بیمار کرونایی در ایران جان باختند و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۶۶ هزار و ۷۳۲ نفر رسید.

همچنین از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۳۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۷۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ تا کنون ۱۴ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۲۳ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۳۸۹ هزار و ۲۶۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۲۷ هزار و ۵۹۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵۱۶ هزار و ۸۶۰ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۸۲ هزار و ۳۷۳ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۵۳۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۱ هزار و ۵۵۶ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۲۳ هزار و ۸۱۳ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۱۹ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۷۸۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۸۰ هزار و ۷۵۶ نفر (۷۳۸ نفر)

۲. برزیل ۳۷۱ هزار و ۸۸۹ نفر (۲ هزار و ۸۶۵ نفر)

۳. مکزیک ۲۱۲ هزار و ۲۲۸ نفر (۵۳۵ نفر)

۴. هند ۱۷۷ هزار و ۱۶۸ نفر (هزار و ۴۹۵ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۲۶۰ نفر (۳۵ نفر)

۶. ایتالیا ۱۱۶ هزار و ۶۷۶ نفر (۳۱۰ نفر)

۷. روسیه ۱۰۵ هزار و ۱۹۳ نفر (۳۹۸ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۰ هزار و ۵۹۳ نفر (۱۸۹ نفر)

۹. آلمان ۸۰ هزار و ۵۲۶ نفر (۱۳۹ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۶ هزار و ۹۸۱ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید