ارزان‌ترین گوشی‌های نسل پنجم (5g) شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های نسل پنجم (5g) شیائومی

پوستر معرفی Redmi 20X که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، اطلاعاتی را در مورد گوشی 5g شیائومی به ما می‌دهد.

کد خبر : ۹۲۸۹۹
بازدید : ۱۲۷۷۶
شیائومی به زودی ارزان‌ترین گوشی‌های نسل پنجم (5g) خود را ارائه می‌دهد
فرادید | اگر دنبال یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت باشید، قطعا شیائومی Redmi یکی از بهترین گزینه‌هاست. شرکت Redmi که یکی از زیربرند‌های بزرگ شیائومی است خود را برای عرضه گوشی جدیدش آماده می‌کند. البته احتمال دارد این گوشی مانند نسل پیشین خود، فقط برای کشور چین عرضه شود. البته این قضیه دیگر کسی را متعجب نمی‌کند. حالا خبر‌ها از آن حکایت دارد که شیائومی در حال توسعه ارزان‌ترین گوشی 5g شیائومی خود است و به زودی آنرا به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش فرادید؛ پوستر معرفی Redmi ۲۰X که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، اطلاعاتی را در مورد این گوشی به ما می ‌دهد. طراحی و رنگبندی این گوشی در نگاه اول مشخص است. از اطلاعاتی که در پوستر دیده می ‌شود، می ‌توان به قابلیت اتصال ۵G، صفحه‌ نمایش ۹۰ هرتز و دوربین اصلی ۴۸ مگا پیکسلی اشاره کرد. نسخه پایه این گوشی که با رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ عرضه می‌ شود، ظاهرا حدود ۹۹۹ یوآن قیمت گذاری شده است. قیمت جهانی آن نیز بر همین اساس حدود ۱۵۲ دلار یا ۱۲۸ یورو خواهد بود.

بنابراین اطلاعات این گوشی جدید شیائومی ردمی ۲۰ ایکس نام دارد و به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده ۲۰۲۱ به زودی با قیمت ۱۵۲ دلار عرضه خواهد شد. این برچسب قیمتی برای این محصول سبب شده تا با یکی از ارزان ‌ترین گوشی ‌های ۵G دنیا مواجه باشیم .
شیائومی به زودی ارزان‌ترین گوشی‌های نسل پنجم (5g) خود را ارائه می‌دهد
شیائومی در سال جدید میلادی بسیار پرکار ظاهر شده و محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. این کمپانی فارغ از عرضه خانواده شیائومی می ۱۱ به عنوان شماری از بهترین گوشی‌ های ۲۰۲۱، فهرست بهترین گوشی‌ های شیائومی ۲۰۲۱ را با پوکو ام ۳ و شیائومی ردمی کی ۴۰ به عنوان رقبایی برای قیمت بهترین گوشی‌ های موتورولا، بهترین گوشی ‌های سونی ۲۰۲۱ و بهترین گوشی‌های ال جی ادامه داد. حالا به نظر می‌رسد شیائومی برای بخش موبایل‌های ارزان قیمت نیز برنامه ‌های مهمی دارد .

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، طراحی ظاهری، مشخصات اصلی و رنگ بدی ردمی ۲۰ ایکس را به ما نشان می ‌دهد. این دستگاه از نمایشگری با برش حفره‌ای برای جای گیری دوربین سلفی بهره‌مند است. در پنل پشتی یک دوربین سه گانه با فلش ال‌ای دی دوگانه قرار داد یک قاب نقره‌ای سنسور‌های دوربین را در میان گرفته است.

دوربین اصلی این محصول یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است. همچنین در کنار دوربین اصلی دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر به چشم می‌خورند. عکاسی سلفی نیز به عهده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی از دیگر امکانات این گوشی هستند و طبق انتظار ما، MIUI ۱۲ بر پایه اندروید ۱۱ بخش نرم‌افزاری این گوشی را شکل خواهند داد.
شیائومی به زودی ارزان‌ترین گوشی‌های نسل پنجم (5g) خود را ارائه می‌دهد
ابعاد دستگاه ۱۶۲.۶ در ۷۴.۸ در ۹.۹ میلی متر است و وزن آن ۲۰۸ گرم می‌باشد. این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت (نصب شده در کنار دستگاه)، شتاب سنج، قطب نما نیز خواهد بود.

ردمی ۲۰x توسط پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT۶۸۳۳ Dimensity ۷۰۰، ۵G تغذیه می‌شود در حالی که پردازنده گرافیکی آن Mali-G۵۷ MC۲ خواهد بود.

شما می‌توانید از تماشای فیلم یا بازی در Xiaomi Redmi ۲۰X ۵G لذت ببرید، زیرا ممکن است نمایشگر ۶.۵۷ اینچ (۱۶.۶۸ سانتی متر) با وضوح ۱۰۸۰، ۲۴، ۲۴۰۰ پیکسل داشته باشد. جدا از این، Xiaomi Redmi ۲۰X ۵G احتمالاً Octa-Core را تأمین می‌کند تا در هنگام دسترسی به چندین برنامه، از عملکرد بی نظیری لذت ببرید. همچنین، تلفن همراه پس از راه اندازی در گزینه‌های مختلف ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. چنین دسترسی به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های فضا، پرونده‌های محلی، فیلم‌ها، تصاویر، فیلم‌ها، آهنگ‌ ها و سایر موارد را به راحتی ذخیره کنید.

نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی بنابر اطلاعات موجود یک محصول فایوجی است که در سه رنگ نقره ای، آبی و سبز ارائه خواهد شد و مدل پایه آن با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در چین ۱۵۲ دلار قیمت خواهد داشت.

درگاه‌های اتصالی ردمی بیست ایکس، شامل Wi-Fi، GPS، USB Type-C، ۳G و ۴G خواهند بود.
شیائومی به زودی ارزان‌ترین گوشی‌های نسل پنجم (5g) خود را ارائه می‌دهد
انتظار می‌رود که Redmi ۲۰X به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G در چین وارد بازار شود. مشخصات و طراحی این گوشی نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند نسخه جدیدی از Redmi Note ۱۰، ۵G باشد که در مارس برای بازار‌های جهانی اعلام شد.

حالا باید دید رقابت سنگین و همه جانبه شیائومی با بهترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۱، بهترین گوشی‌های هواوی ۲۰۲۱ و بهترین گوشی‌های وان پلاس و بسیاری برند‌های دیگر در سال ۲۰۲۱ به کجا خواهد رسید.

ما در مورد گوشی Redmi ۲۰X صحبت می‌کنیم که، منطق حکم می‌کند، نسل بعدی Redmi ۱۰X باشد. نسل قبلی این گوشی در ماه ژوئن میلادی در چین عرضه شده بود. پس انتظار می‌رود که تا عرضه مدل ۲۰۲۱ این گوشی حدود دو ماه دیگر باقی مانده باشد .
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید