قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

امروز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با افزایش ناچیز ۱.۶۳ درصدی به ۵۶,۷۵۸ دلار معادل ۱,۴۴۰,۳۴۷,۰۴۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۹۰۱
بازدید : ۵۷۸۶
بیت کوین
فرادید | بیت کوین افزایشی شد. قیمت بیت کوین امروز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ۱.۶۳ درصد افزایش به ۵۶,۷۵۸ دلار معادل ۱,۴۴۰,۳۴۷,۰۴۵ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۶ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۹.۱۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۶۷.۲۹ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۲.۶۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۹ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین اخیراً یک افت شدید قیمت را تجربه کرده است. این دارایی ظرف چند ساعت، حدود ۹۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به پایین‌ترین سطح ۳ هفته اخیر خود یعنی ۵۱۵۰۰ دلار رسید.

طی ۲۴ ساعت بعد، این ارز توانست بیش از ۶۰۰۰ دلار از زیان وارده را جبران کند. این امر منجر شد بالاترین رقم دیروز بالاتر از ۵۷۵۰۰ دلار ثبت شود. با این حال، وضعیت یک بار دیگر معکوس شده و BTC به شدت ریزش کرد و در حال حاضر با افزایش ناچیزی در محدوده قیمتی ۵۶۰۰۰ دلار قرار گرفته است.

قیمت بیت کوین همچنان نسبت به ابتدای سال جاری میلادی ۸۹ درصد بیشتر شده است. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران دانه‌درشت به بیت کوین به‌عنوان سرپناه امن سرمایه‌گذاری در مقابل تورم نگاه می‌کنند؛ بسته‌های حمایتی دولت آمریکا برای حمایت از شهروندانش در مقابل پیامد‌های مالی ویروس کرونا و اقدامات مشابه بانک‌های مرکزی دیگر، باعث شده است تا ارزش ارز‌های فیات کمتر شود.

رابرت کاپلان- مدیر دفتر منطقه‌ای بانک مرکزی آمریکا در دالاس- در جمع دانشجویان دانشگاه تگزاس‌ای اند ام با اعتراف به تبدیل شدن بیتکوین به عنوان ابزاری برای حفظ ارزش گفت: هنوز راه زیادی در پیش دارد. به طور واضح ارزش بیتکوین در این سال‌ها افزایش پیدا کرده است، اما برای آن که به عنوان یک پول شناخته شود نیاز دارد تا با تعدیلات بیشتر، خود را با واقعیت‌های بازار پول سازگار کند.

افزایش نوسانات بازار زیان‌های بیشتری را نیز برای تریدر‌ها به همراه داشته است. اطلاعات bybt نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعته گذشته بیش از ۱.۳ میلیارد دلار پوزیشن لیکوئید شده است. در صورت ادامه سقوط آزاد بیت کوین، خطوط حمایتی ۵۱۴۴۰ دلار و ۵۰۰۰۰ دلار به کمک این ارز می‌آیند. اگر این روند معکوس شود، این دارایی باید بر سطوح مقاومت ۵۵۴۰۰ دلار، ۵۶۲۸۰ دلار و ۵۸۳۵۵ دلار غلبه کند.

برخی از فعالان بازار ارز‌های دیجیتالی امیدوار هستند بیتکوین در ادامه رالی صعودی خود امسال موفق به عبور از سطح روانی مهم ۱۰۰ هزار دلاری شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید