نفوذ داعش به ایران ناکام ماند

نفوذ داعش به ایران ناکام ماند

در حوزه دولت مرکزی در سومار گروهک‌های پراکنده داعش قصد نفوذ و تعرض به پاسگاه‌های مرزی را داشتند که با حضور مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و امنیتی که از قبل وجود داشت آنچه در سر داشتن خنثی شد.

کد خبر : ۹۲۹۸۶
بازدید : ۵۹۰۷

داعش

سردار یحیی الهی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: گروهک‌های پراکنده داعش قصد نفوذ و تعرض به پاسگاه‌های مرزی را داشتند که با حضور مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و امنیتی که از قبل وجود داشت آنچه در سر داشتن خنثی شد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: نیرو‌های مرزبانی در مرز‌ها از زرق و برق دنیا و تشریفات به دور هستند و خالصانه خدمت می‌کنند و اجازه موج سواری را به ضد انقلاب نخواهند داد و آنچه شاهد هستیم، امنیت پایدار در مرز‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات نیرو‌های ضد انقلاب و تروریستی در مرز‌ها در روز‌های پایانی سال ۹۹، گفت: در حوزه دولت مرکزی در سومار گروهک‌های پراکنده داعش قصد نفوذ و تعرض به پاسگاه‌های مرزی را داشتند که با حضور مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و امنیتی که از قبل وجود داشت آنچه در سر داشتن خنثی شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: هیچ گونه دغدغه پیرامون تهدیدات فرامنطقه‌ای نمی‌بینیم و همه آن‌ها را با کمک خداوند و استعانت از ائمه اطهار خنثی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت مرز‌های استان کرمانشاه که در دو حوزه اقلیمی کردی و دولت مرکزی با کشور عراق مناسبت‌هایی داریم، حوادث بسیاری در مرز‌ها رخ می‌دهد، البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که وضعیت امنیتی کشور عراق باعث شده گروه‌های تروریستی پراکنده داعش هنوز در آن سوی مرز‌ها حضور داشته باشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید