سرقت با تیرکمان

سرقت با تیرکمان

وقتی مأموران مشاهده کردند متهم با استفاده از یک تیرکمان شیشه یک دستگاه خودرو را که در زیر پل شیخ فضل‌الله پارک شده بود، تخریب کرد بلافاصله برای بازداشت وی وارد عمل شدند.

کد خبر : ۹۳۰۴۸
بازدید : ۹۷۹۸

سارق

سارق حرفه‌ای که با تیرکمان شیشه خودرو‌ها را می‌شکست و لوازم داخل آن را سرقت می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

از چندی قبل با توجه به افزایش سرقت لوازم داخل خودرو به شیوه تخریب شیشه خودرو‌ها در محدوده غرب تهران، گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد تا اینکه صبح دیروز مأموران گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخان هنگام گشت به رفتار مردی مشکوک شده و وی را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت سارق تیرکمان‌دار، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: وقتی مأموران مشاهده کردند متهم با استفاده از یک تیرکمان شیشه یک دستگاه خودرو را که در زیر پل شیخ فضل‌الله پارک شده بود، تخریب کرد بلافاصله برای بازداشت وی وارد عمل شدند.
متهم به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد و سعی داشت با استفاده از سلاح سرد، از فرمان پلیس تمرد کند که با انجام فنون رزمی سارق دستگیر و خلع سلاح شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از دستگیری به ۵۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد و برای اخذ دستور قضایی و انجام تحقیقات تکمیلی روانه دادسرا شد. همچنین در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این سارق ۴۰ ساله از سارقان حرفه‌ای بوده و پیش‌تر برای تحمل کیفر روانه زندان شده است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید