اولین تصاویر از محصول جدید سامسونگ، Galaxy A۸۲

اولین تصاویر از محصول جدید سامسونگ، Galaxy A۸۲

جانشین سامسونگ گلکسی A۸۰ به زودی معرفی خواهد شد. حالا اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A۸۲ منتشر شده است.

کد خبر : ۹۳۰۷۷
بازدید : ۱۲۶۵۵
انتشار اولین تصاویر از محصول جدید سامسونگ، Galaxy A۸۲
فرادید | جانشین سامسونگ گلکسی A۸۰ به زودی معرفی خواهد شد. حالا اولین تصاویر سامسونگ گلکسی A۸۲ منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

به گزارش فرادید؛ آخرین اطلاعات درز پیدا کرده Galaxy A۸۲ مشخصات خاص A۸۲ را به ما ارائه داد: چیپست اسنپدراگون ۸۶۰، اتصال ۵G، حداکثر ۶ گیگابایت رم، نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و سیستم عامل اندروید ۱۱. همچنین ممکن است که گلکسی A۸۲ دارای یک دوربین پاپ آپ و یک دوربین سوراخ دار باشد.

خریداران و علاقمندان به گوشی‌های اقتصادی، Galaxy S۲۱ را بسیار گران ارزیابی می‌کنند، اما حالا محصولِ در راه سامسونگ، Samsung Galaxy A۸۲ با مشخصات مشابه با گل سرسبد ذین کمپانی، اما قیمتی میان رده، در راه است.

دو سال که از تلفن جدید Galaxy A۸۰ و دوربین سلفی چرخاننده و پاپ آپ آن برداشته شده است، شایعه شده است که Galaxy A۸۲ نسخه به روز شده‌ای از آن دوربین دارد. ما هنوز از قیمت دقیق یا محل فروش سامسونگ A۸۲ اطلاع نداریم، اما اطلاعاتی در مورد مشخصات آن داریم.
انتشار اولین تصاویر از محصول جدید سامسونگ، Galaxy A۸۲
سامسونگ در حال حاضر و در همین مدت کوتاهی که از آغاز سال جدید میلادی می‌گذرد، بسیاری از انتظارات را پاسخ گفته و فراتر از رونمایی از جدیدترین محصولات خود در سری اس یعنی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا به عنوان شماری از بهترین گوشی‌های ۵G در سال ۲۰۲۱، در بازار بهترین گوشی‌های میان رده ۲۰۲۱ نیز از سه عنوان از جدیدترین گوشی‌های سری A و خصوصا گلکسی A۳۲ به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G دنیا رونمایی کرده است.

محصولات مذکور همگی در شمار موردانتظارترین و بهترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۱ هستند که تا به حال عرضه شده اند. اما همه ما می‌دانیم که محصولات سامسونگ از تنوع و غنای خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند برخوردار است. بر همین اساس هنوز منتظر رونمایی از بهترین گوشی‌های سری M سامسونگ و البته سامسونگ گلکسی A۸۲ هستیم که به نوبه خود می‌توانند از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ باشند. در ادامه با بررسی جزئیات این محصول با ما باشید.
انتشار اولین تصاویر از محصول جدید سامسونگ، Galaxy A۸۲
ما هنوز نمی‌دانیم که Galaxy A۸۲ دقیقا چه زمانی معرفی می‌شود، امامی‌دانیم در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. همچنین هیچ داده‌ای در مورد قیمت این محصول وجود ندارد؛ اگرچه منصفانه است که فرض کنیم قیمت لیست بالاتر از Galaxy A۷۲ باشد (حدود ۵۸۰ دلار / ۴۱۹ پوند / ۷۴۹ دلار استرالیا)، اما کمتر از Galaxy S۲۱ (۷۹۹ دلار / ۷۶۹ پوند / ۱۲۴۹ دلار استرالیا).

هنگامی که سامسونگ لیست گوشی‌های آینده گلکسی A۷۲، A۵۲ و A۵۲، ۵G را اعلام کرد، از اینکه A۸۲ در این لیست قرار ندارد تا حدی تعجب‌برانگیز بود. از ماه ژانویه خبر‌های رسمی حاکی از آن است که سامسونگ به طور فعال A۸۲ را توسعه می‌دهد و همه تلفن‌های AX۲ همزمان علامت تجاری داشتند.

شاید سامسونگ نخواسته است تلفن‌های زیادی را به یک باره عرضه کند و یا اینکه دوربین جذاب A۸۲ به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد. امیدواریم سامسونگ به زودی موجودیت خود را بپذیرد و هرچه سریعتر یک تاریخ عرضه و قیمت مشخص ارائه بدهد.‌ ای ۸۲ رسما جانشین سامسونگ گلکسی‌ای ۸۰ به عنوان یکی از خاص‌ترین گوشی‌های جهان خواهد بود. علت خاص بودن‌ ای ۸۰ را همه باید بدانند، استفاده از ماژول دوربین چرخان که با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به عنوان دوربین سلفی نیز کارکرد داشت و در نوع خود ایده عجیبی بود برای حذف سنسور دوربین سلفی از نمایشگر و ارائه نمایشگری یکپارچه بدون هیچگونه برش در سطح آن!
انتشار اولین تصاویر از محصول جدید سامسونگ، Galaxy A۸۲ کاری به موفقیت و عدم موفقیت این ایده نداریم، ولی هرچه باشد، کره ای‌ها استاد امتحان کردن ایده‌های جدید روی گوشی‌های جدید هستند و ترسی از شکست خوردن ایده‌ها ندارند. علی ایحال حالا تصاویر جدیدی از گلکسی‌ای ۸۲ منتشر شده که به ما می‌گوید سامسونگ از ایده دوربین چرخان دست کشیده است. در نتیجه باید انتظار دوربین سلفی حفره‌ای در نمایشگر این گوشی را داشته باشیم.

بنابر اطلاعات موجود این گوشی از نمایشگر ۲.۵ بعدی استفاده می‌کند که لبه‌های آن اندکی خمیده است. قاب پشتی گوشی کاملا مسطح و ماژول دوربین‌های پشت کمی برآمده اند. در اینجا سه دوربین و فلش ال‌ای دی قابل رویت است.

در حال حاضر از مشخصات سخت افزاری این محصول چیزی نمی‌دانیم، ولی انتظار می‌رود به طور کلی‌ای ۸۲ از نمایشگری ۶.۷ اینچی با پنل سوپرآمولد، اسنپدراگون ۸۶۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی بهره‌مند باشد.
انتشار اولین تصاویر از محصول جدید سامسونگ، Galaxy A۸۲ سامسونگ چندی پیش از این از گلکسی A۱۲ و گلکسی M۰۲ نیز به عنوان ارزان‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۱ رونمایی کرد. اما در رسته محصولات گران قیمت، بدون شک گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ که به عنوان شماری از بهترین گوشی‌های تاشو در سال جدید عرضه می‌شوند، محصولات بسیار گران قیمتی خواهند بود.

باید دید رقابت امسال سامسونگ با بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۱، بهترین گوشی‌های هواوی ۲۰۲۱ و بهترین گوشی‌های وان پلاس به کجا خواهد رسید و نهایتا لقب پرفروش‌ترین برند سال در این حوزه به چه کسی تعلق میگیرد. در اینجا همچنین توصیه می‌کنیم نگاهی به قیمت بهترین گوشی‌های موتورولا، بهترین گوشی‌های ال جی و بهترین گوشی‌های سونی ۲۰۲۱ داشته باشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید