نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها کیست؟

نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها کیست؟

حضور یکی از بازیگران در سریال ارباب حلقه‌ها بیشتر از سایر آن‌ها به چشم می‌خورد. نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه ها، در ایران و از والدینی ایرانی متولد شده، اما آن‌ها در دوران کودکی نازنین به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند.

کد خبر : ۹۳۰۷۹
بازدید : ۱۷۲۰۸
نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها کیست؟
فرادید | سریال «ارباب حلقه‌ها» که مدتی است تصویرداری آن آغاز شده، بازیگران آن توسط سایت آمازون اعلام شده است. در میان این بازیگران، نازنین بنیادی بازیگر ایرانی_آمریکایی حضور پر رنگی دارند و ایفاگری یکی از نقش‌های اصلی این سریال را برعهده دارد.

به گزارش فرادید، سایت آمازون گروه اصلی بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها را اعلام کرده است که از جمله این بازیگران می‌توان به رابرت آرامایو، اووین آرتور، نازنین بنیادی، تام باج، مورفید کلارک، اسماعیل کروز کوردووا، اما هوروات، مارکلا کاونا، ژوزف ماول، تایرو موهافیدین، سوفیا نام‌وت، مگان ریچاردز، دیلن اسمیت، چارلی ویکرز و دنیل ویمن اشاره کرد.

البته حضور یکی از بازیگران در سریال ارباب حلقه‌ها بیشتر از سایر آن‌ها به چشم می‌خورد. نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه ها، در ایران و از والدینی ایرانی متولد شده، اما آن‌ها در دوران کودکی نازنین به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند.

نازنین بنیادی کیست؟

نازنین بنیادی متولد ۲۲ مه ۱۹۸۰ در تهران است. کمتر از یک ماه پس از تولد، او و والدینش به لندن نقل مکان کردند و در آنجا بزرگ شد. بنیادی در دبیرستانی در انگلستان فارغ التحصیل شد و پس از آن به ایالات متحده نقل مکان کرد، و در رشته زیست شناسی از دانشگاه کالیفرنیا، ایروین فارغ التحصیل شد.

او مدرک کارشناسی خود را با درجه عالی در رشته‌های علوم زیستی از دانشگاه کالیفرنیا، ایروین کسب کرد. این بازیگر در UCI، برای تحقیقات مولکولی شامل درمان سرطان و رد پیوند قلب، جایزه کارشناسی چانگ پین، چون را دریافت کرد.

نازنین بنیادی دستیار سردبیر MedTimes، روزنامه پزشکی در مقطع کارشناسی UCI نیز بوده است. او در سال ۲۰۰۹، درام معاصر را در آکادمی سلطنتی هنر دراماتیک لندن تحصیل کرد و مسیر شغلی خود را از علم تغییر داد و بازیگری را از سال ۲۰۰۶ شروع کرد.

بنیادی از سال ۲۰۰۶ در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بی شماری از جمله بن هور، هتل بمبئی، ۲۴ ساله و میهن حضور داشته است. او اولین نقش اصلی بازیگری خود را به عنوان لیلا میر در سریال درام پزشکی بیمارستان عمومی ایفا کرد و موفق به دریافت جایزه ایمیج به دلیل نقش خود در بیمارستان عمومی شد. او بیشتر برای بازی در نقش "نورا" در مجموعه تلویزیونی چگونه مادرت را ملاقات کردم شناخته شد.

بازیگر ایرانی_آمریکایی در کودکی، هنگامی که در انگلستان زندگی می‌کرد، در تلویزیون بخش کودکان ایفای نقش کرده بود. او در مصاحبه‌ای با رسانه‌های فارسی زبان گفته «تنها کار تلویزیونی که کردم در سنین جوانی در لندن و برنامه کودکان بنام «یرلی برث» بود؛ ولی در اصل عشق و علاقه‌ام به فیلم است.»

بنیادی همچنین در چندین تولید عمده فیلم‌های هالیوود مانند جنگ چارلی ویلسون (به کارگردانی مایک نیکولز)، مرد آهنی (به کارگردانی جون فاورو) و سه روز بعدی (به کارگردانی پاول هاگیس) ایفای نقش کرده است.

بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ سخنگوی سازمان عفو بین الملل بوده است.

نازنین بنیادی، بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها کیست؟
سریال ارباب حلقه‌ها

با اینکه آمازون تعدادی از بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها را اعلام کرده، اما در مورد نقش آن‌ها چیزی بیان نکرده. البته گفته شده که آن‌ها نژاد‌های مختلفی از سرزمین میانه خواهند بود، بعضی از آن‌ها در کنار خیر و برخی دیگر (شایعات Mawle) شر هستند. سری جدید، که در میانه زمین تنظیم شده است، خطوط داستانی جدید قبل از یاران حلقه را کشف خواهد کرد.

گفته می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید سریال «The Lord of the Rings» از ماه فوریه ۲۰۲۰ «بهمن یا اسفند ۹۹» در کشور نیوزیلند آغاز شده و انتظار می‌رود فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۱ از آمازون منتشر شود.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از داستان و اتفاقات این سریال در دسترس قرار ندارد وفقط گفته شده که قرار نیست داستان سه‌گانه اصلی این مجموعه و داستان هابیت را دنبال کند و به‌نظر می‌رسد که اتفاقات سریال «The Lord of the Rings» قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد.

در دنیای افسانه‌ای جی. آر. آر. تالکین، دوره دوم به مدت ۳۴۴۱ سال طول کشید و پایان آن با سقوط سائرون توسط آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها همراه بود که بخشی از این نبرد حماسی را در ابتدای فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) به کارگردانی پیتر جکسون مشاهده کردید، اتفاقات این فیلم در دوره سوم جریان داشته است.

پیش از این نیز سایت آمازون تایید کرده بود که «اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات سه‌گانه این فیلم و رمان جریان داشته باشد و حال به‌نظر می‌رسد که نویسندگان به دوره بسیار قدیمی‌تر از سرزمین میانه وارد شده‌اند.»

یکی از مدیران بخش تلویزیون آمازون به نام ورنون سندز، در نشست مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون (TCA)، گفته بود که آن‌ها هنوز به دنبال جذب بازیگر برای چند نقش کلیدی دیگر هستند.

برخی از منابع غیر رسمی اعلام کرده اند که مارکلا کاونا قرار است نقش «تایرا» را ایفا نماید و به همراه رابرت آرامایو (در نقش بالدر) قرار است در مقابل شخصیت منفی داستان به نام اورِن با بازی ژوزف ماول قرار بگیرند؛ همچنین براساس شایعات موجود گفته می‌شود مورفید کلارک قرار است نقش گالادریل در سال‌های جوانی در دوران دوم سرزمین میانه را بازی کند.

شورانر‌های سریال ارباب حلقه‌ها، جی. دی. پین و پاتریک مک‌کی، نیز در این نشست گفته بودند که «پس از جستجویی گسترده و در سطح جهانی، بالاخره مفتخریم تا از اولین گروه از بازیگران فوق‌العاده‌ای رونمایی کنیم که قرار است در سریال ارباب حلقه‌های آمازون ایفای نقش کنند. این زنان و مردان پراستعداد برای ما ارزشمندتر از فقط نقش بازیگری خود هستند: آن‌ها جدیدترین اعضای خانواده‌ای خلاق به حساب می‌آیند که اکنون بدون خستگی در تلاش‌اند تا برای طرفداران و مخاطبان سراسر دنیا به سرزمین میانه حیاتی دوباره ببخشند.»

برخی از رسانه‌ها ادعا کرده اند که استان این مجموعه در «عصر دوم سرزمین میانی»، جایی که حلقه‌های منسوب به حلقه‌های قدرت ساخته شدند و شخصیت شرور «لرد سارون» به قدرت رسید، به وقوع می‌پیوندد.

مجموعه فیلم‌های بلند اقتباس شده از رمان‌های «تالکین» که کارگردانی آن را «پیتر جکسون» بر عهده داشته در مجموع حدود ۶ میلیارد دلار در جهان فروخت و در مجموع ۱۷ جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.

خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارد و همچنین جنیفر هاتچیسون، جاستین دوبل، جیسون کیهیل، برایان کاگمن، استفانی فولسوم، ران امس و گلنسی مولینز دیگر اعضای تیم نویسندگان و تیم سریال «ارباب حلقه‌ها» هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید