رونمایی از گوشی nova ۸ Pro ۴G هواوی

رونمایی از گوشی nova ۸ Pro ۴G هواوی

شرکت چینی هواوی پس از معرفی گوشی هوشمند nova ۸ Pro ۵G در اواخر سال ۲۰۲۰، اکنون مدل ۴G این محصول را نیز معرفی کرده است که به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، دوربین ۶۴ مگاپیکسل و شارژ ۶۶ وات مجهز شده است.

کد خبر : ۹۳۱۰۹
بازدید : ۸۷۹۴

هواوی

ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ بود که هواوی، غول فناوری چینی از گوشی هوشمند nova ۸ Pro ۵G رونمایی کرد و اکنون با گذشت چند ماه از این رخداد، این شرکت مدل جدیدی از دستگاه را بدون پشتیبانی از ارتباط ۵G رونمایی کرده است.

به عبارت دیگر گوشی جدید nova ۸ Pro ۴G چیزی بجز گوشی هوشمند nova ۸ Pro ۵G نیست، با این تفاوت که از اتصال ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

شرکت هواوی، گوشی هوشمند nova ۸ Pro ۴G را به طور کامل براساس مدل nova ۸ Pro ۵G طراحی و تولید کرده است. این بدان معناست که nova ۸ Pro ۴G نیز مجهز به تراشه Kirin ۹۸۵، اندروید ۱۰ مبتنی بر EMUI ۱۱.۰ و دو گزینه حافظه ۸ گیگابایتی / ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایتی / ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، خواهد بود.
nova ۸ Pro ۴G دارای یک صفحه نمایش او ال‌ای دی ۶.۷۲ اینچی فول اچ دی پلاس است. این نمایشگر از نرخ نوسان سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است و رزولوشن آن به ۲۶۷۶ در ۱۲۳۶ پیکسل می‌رسد.

گوشی هوشمند nova ۸ Pro ۴G مجهز به یک حسگر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک است. در سمت چپ بالای صفحه نمایش گوشی، حفره‌ای بیضی شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی وجود دارد که محل قرار گرفتن دوربین‌های دوگانه فوق عریض ۱۶ و ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه است.
گوشی nova ۸ Pro
در قسمت پشتی گوشی، ما یک ماژول دوربین چهارگانه را مشاهده می‌کنیم که ترکیبی از واحد‌های دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل با لنز واید، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسلیت شخیص عمق و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند nova ۸ Pro ۴G در چهار رنگ عرضه خواهد شد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تأمین می‌شود که از طریق پورت USB-C، حداکثر ۶۶ وات نیرو می‌گیرد.
هواوی می‌گوید شارژر همراه ۶۶ وات می‌تواند در مدت ۱۵ دقیقه باتری را از حالت کاملاً خالی به ۶۰ درصد پر کند و شارژ کامل باتری نیز ۲۰ دقیقه دیگر طول می‌کشد که در مجموع ظرف ۳۵ دقیقه باتری از حالت خالی به کاملا پر می‌رسد.
هواوی قیمت و زمان عرضه عمومی nova ۸ Pro ۴G را تا زمان نوشتن این گزارش (۵ اردیبهشت) اعلام نکرده است، اما می‌توان تشخیص داد که قیمت آن باید کمتر از نمونه ۵G باشد که با برچسب قیمت ۶۱۵ دلار / ۵۱۰ یورو برای مدل ۸ گیگابایتی / ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۶۸۰ دلار / ۵۶۰ یورو برای نسخه ۸ گیگابایتی / ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، قیمت خورده است؛ بنابراین می‌توان گفت که هواوی با هدف عرضه نسخه‌ای ارزانتر از nova ۸ Pro ۵G، گوشی جدید را تولید کرده است.
منبع: خبرگزاری فرارو به نقل از gsmarena
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید