قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

قیمت هر اونس طلای جهانی، امروز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تا لحظه تنظیم گزارش با ثبت کاهش ۰.۲۷ درصد، ۱۷۷۶ دلار معامله شد.

کد خبر : ۹۳۱۳۰
بازدید : ۴۹۳۳
شمش طلا
فرادید | ارزش طلا کاهشی شد. قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با کاهش ۰.۰۲۷ درصدی به ۱۷۷۶ دلار رسید.

مارگارت یانگ، استراتژیست ارشد شرکت دیلی فارکس درباره روند روز‌های اخیر بازار گفت: وضعیت کووید ۱۹ در هند و ژاپن وخیمتر شده است؛ بنابراین تقاضا برای دارایی امن افزایش پیدا کرده و به بالاتر رفتن قیمت طلا منتهی شده است. دلار ضعیفتر هم از قیمت طلا پشتیبانی کرده است.

از سوی دیگر سرمایه گذاران به آمار اقتصادی بسیار قوی که روز جمعه در آمریکا منتشر شد نگاه می‌کنند و بازده بالاتر اوراق قرضه مانع رشد قیمت طلا می‌شود. کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا روز جمعه اعلام کرد سفته بازان قرارداد‌های خرید در بازار طلای کامکس را در هفته منتهی به ۲۰ آوریل افزایش دادند.

به گزارش فرادید؛ مهمترین رویداد اقتصادی هفته، جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) است که صبح امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت) آغاز می‌شود و بعد از ظهر چهارشنبه با بیانیه و کنفرانس مطبوعاتی از رئیس فدرال پاول پایان پیدا می‌کند.

در حالی که هیچ تغییری در سیاست‌های پولی آمریکا انتظار نمی‌رود، بازار چشم انداز تورم ترسیم شده از سوی فدرال رزرو و هرگونه اظهار نظر در مورد مسیر آینده سیاست‌های پولی را به دقت بررسی می‌کند. پیش بینی می‌شود اگر بازار علامت تورمی دریافت کند شاخص دلار تضعیف شود و قیمت طلا تقویت.

در بازار دیگر فلزات گرانبها، هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۳۹ درصد افزایش، به ۲۹۲۷ دلار و ۷۵ سنت رسید. هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۳۸ درصد نزول کرد و در محدوده ۲۶ دلار و ۱۰ سنت ایستاد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۱۹ درصد افزایش، به ۱۲۵۱ دلار و ۸۰ سنت رسید.
قیمت لحظه ای طلا در بازار جهانی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید