قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۰۹

قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۰۹

امروز ۹ اردیبهشت ماه، قیمت بیت کوین با ۱.۷۹ درصد کاهش به ۵۴,۵۹۸ دلار، معادل ۱,۳۳۱,۹۸۰,۶۰۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۲۱۵
بازدید : ۴۸۴۷
بیت کوین
فرادید | بیت کوین با افت قیمت روبه رو شد. قیمت بیت کوین امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ثبت کاهش ۱.۷۹ درصدی به ۵۴,۵۹۸ دلار معادل ۱,۳۳۱,۹۸۰,۶۰۹ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۵.۹۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۹ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ سقوط اخیر قیمت بیت‌کوین که پس از رسیدن به بالاترین حد خود یک چهارم ارزشش را از دست داد، در صورت تکرار الگو‌های بازار از سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷، می‌تواند «دو برابر افت» بیشتر داشته باشد.

بیت کوین، چند روز گذشته بعد از سقوط تا کف قیمت دو ماه اخیر خود در تراز ۴۷۰۰۰ دلار، روند اصلاحی مناسبی را در پیش گرفته است. روند صعودی این ارز تا جایی ادامه یافت که به یک سطح هفتگی جدید رسید و اوایل امروز تنها چند دلار تا تراز ۵۶۰۰۰ دلار فاصله داشت.
با این حال، خرس‌ها بار دیگر وارد عمل شدند و اجازه ندادند این روند بیش از این ادامه یابد. به این ترتیب، در عرض چند دقیقه، BTC تقریباً ۲۰۰۰ دلار کاهش یافت و برای مدت کوتاهی به زیر ۵۴۰۰۰ دلار رسید.

با توجه به اینکه در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۵۴۵۹۸ دلار در حال ترید شدن است، اگر نتواند بار دیگر سطوح مقاومت ۵۶۰۰۰ و ۵۶۵۰۰ را پشت سر بگذارد، احتمالاً روند اصلاح نزولی خود را از سر می‌گیرد.

اگر بیت کوین موفق به شکست سطوح مقاومتی نشده و ریزش قیمت داشته باشد، ۵۳۸۰۰ و ۵۳۰۰۰ دلار دو سطح پشتیبانی به شدت مهم و کلیدی محسوب می‌شوند. اینکه دامیننس بیت کوین در حال حمایت شدن است نشان دهنده این است که بازار حمایت خواهدشد. البته واگرایی نزولی که در نمودار قیمتی دیده می‌شود کمی نگران کننده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید